چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

افزایش تمایل به استفاده از روش های پرداخت دیجیتال

یک نظرسنجی توسط ارائه دهنده بزرگ کارت های اعتباری، نشان داده است که از هر ده نفر چهار نفر قصد دارند در سال آینده از ارز دیجیتال برای پرداخت استفاده کنند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، در این نظرسنجی که توسط «مستر کارت» با عنوان «اشتهای مشتریان برای پرداخت های دیجیتال» در تاریخ 4 مه منتشر شد بیش از 15500 نفر در 18 کشور شرکت کردند.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


این نظرسنجی نشان داد که به ویژه نسل هزاره درگیر ارزهای دیجیتال هستند، و بیش از دو سوم یا 67 درصد، موافق هستند که نسبت به یک سال پیش برای استفاده از ارز دیجیتال آزادتر می اندیشند. علاوه بر این، گزارش شد که 77 درصد از هزاره ها علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز دیجیتال هستند، در حالی که 75 درصد نیز اعلام کردند که در صورت درک دارایی های دیجیتال از آن استفاده می کنند.

هزاره ها توسط اداره سرشماری ایالات متحده به عنوان افراد متولد 1982 تا 2000 طبقه بندی می شوند، به این معنی که دامنه سنی آنها در سال 2021 بین 21 تا 39 سال است.

اقدامات برای گسترش دسترسی به ارزهای دیجیتال در حال حاضر آغاز شده است و در اواسط ماه فوریه، مسترکارت اعلام کرد که از پرداخت دارایی دیجیتال برای تقریباً یک میلیارد کاربر خود جهت پرداخت به بیش از 30 میلیون بازرگان پشتیبانی می کند.

رقم 40 درصد، برای استفاده عمومی از رمزارز در تمام سنین از جانب پاسخ دهندگانی از آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا، و آسیا و اقیانوسیه به دست آمد.

مسترکارت اظهار داشت، گرچه علاقه مصرف کننده به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین زیاد است، اما برای اطمینان از انتخاب مشتریان و محافظت از آنها، و رعایت قوانین رگولاتوری همچنان کارهای زیادی باید انجام شود.

مستر کارت افزود که پاندمی ویروس کرونا باعث تغییر نحوه تفکر مردم در مورد پرداخت دیجیتال شده است، و یافته ها نشان می دهد 93 درصد از افراد به فکر استفاده از حداقل یک روش پرداخت در حال ظهور مانند ارز دیجیتال، بیومتریک (زیست سنجی)، بدون تماس، یا کد QR از سال آینده هستند.

کریگ وسببورگ، مدیر ارشد محصولات در مسترکارت، اظهار داشت که این شرکت باید همه روش های پرداخت، از جمله ارزهای دیجیتال را فعال کند.

وی افزود: «همانطور که به جلو نگاه می کنیم، باید گزینه های جدیدی را ایجاد کنیم، هم در فروشگاه و هم به صورت آنلاین، تا ساختار تجارت را شکل دهیم و اقتصاد دیجیتال را برای همه کارآمد کنیم.»

در تاریخ 3 مه، کوین تلگراف گزارش داد که این غول پرداخت یک برنامه شتاب دهنده را برای استارتاپ های فین تک راه اندازی کرده است، از جمله شرکت های پرداخت مبتنی بر بلاک چین.

کد خبر: 1400021517MGMMMF

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته