شنبه 1 اردیبهشت 1403

حمایت سلبریتی ها از صندوق سرمایه‌گذاری در رمزارز

چند نفر از سلبریتی ها و برخی از افراد مشهور در دنیای سرمایه گذاری از صندوق سرمایه گذاری اولیه متمرکز بر ارزهای دیجیتال جدید پشتیبانی می کنند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیلی چین، همانطور که توسط یاهو فایننس گزارش شده است، افرادی مانند خواننده رپ و بازیگر آمریکایی LL Cool J و مدیر میلیاردر صندوق های تأمینی، پل تودور جونز به یک صندوق سرمایه اولیه تازه تأسیس پیوستند که چشم به فضای ارزهای دیجیتال دارد.

این صندوق، North Island Ventures، توسط سرمایه گذار مشهور آمریکایی، گلن هاچینز، پسرش جیمز هاچینز و شریک خود تراویس شر تأسیس شده است و قبلاً توسط سایر افراد برجسته دنیای امور مالی مورد توجه قرار گرفته است. همانطور که دیکریپت اشاره می کند، آقای شِر قبلاً «گروه ارز دیجیتال» را اداره می کرد و تجربه زیادی را که قبلاً در فضای دیجیتال به دست آورده است را به ارمغان می آورد.

این قابل درک است که این صندوق سرمایه هایی را از چندین سرمایه گذار مطرح جذب کرده است. LL Cool مقداری از قدرت ستاره بودن دنیای سرگرمی به ارمغان می آورد، اما او با برخی از رهبران تجارت جهان همکاری می کند. افرادی مانند تودور جونز، میلیاردر جاش هریس که از بنیانگذاران شرکت سرمایه گذاری آپولو گروپ است، مدیر ارشد عملیات سابق توییتر آنتونی نوتو فقط چند نام از آنها هستند.

جیمز هاچینز و شر صندوق را از طریق North Island Ventures که 72 میلیون دلار برای شروع سرمایه گذاری در فضای ارزهای دیجیتال جمع آوری کرده است، مدیریت می کنند.

سرمایه گذاری در فناوری های امکان ساز

وب سایت North Island Ventures توجه شرکت به سرمایه گذاری در فضای ارزهای دیجیتال را برجسته می کند، زیرا این فضا در خط مقدم نوآوری های فناوری در فضای مالی و پرداخت های جهانی است.

این شرکت خاطرنشان می کند که سودمندترین سرمایه گذاری در فناوری در درجه اول فناوری های امکان ساز است که قابلیت های جدید را به کارآفرینان و فن آوران ارائه می دهند که در حال ایجاد برنامه های بزرگ بعدی، نرم افزار و محصولات هستند.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟

مانند همه فن آوری های بزرگ امکان ساز شبکه های رمزارز قابلیت های بی سابقه ای را ارائه می دهند. این موارد شامل اعتماد خودکار، طراحی پلتفرم باز و خوب، مشوق های بومی، محافظت از حریم خصوصی و حاکمیت جامعه است. استارت آپ های جسورانه در حال ایجاد زیرساخت ها و برنامه های کاربردی برای ارائه این مزایا هستند.

این شرکت اعتقاد خود را بر این باور گذاشته که توانایی های این فناوری ها باعث ایجاد نوآوری در امور مالی بومی دیجیتالی، جوامع غیرمتمرکز، داده های کنترل شده توسط کاربر و شبکه های غیرمتمرکز خواهد شد.

«در دراز مدت، ما پیش بینی می کنیم یک اینترنت از شبکه های رمزارز نامرئی و قابل تعامل با یکدیگر داشته باشیم، که تبادل یکپارچه و ایمن ارزش را در مرزهای ملی و سازمانی تسهیل می کند. ما پیش بینی می کنیم همگرایی بین جهان رمزارز و صنایع تأسیس شده از جمله امور مالی، بازی، نرم افزار سازمانی، شبکه های اجتماعی و فراتر از آن وجود داشته باشد. ما معتقدیم که می توان از قابلیت های منحصر به فرد رمزارز برای بازسازی معماری این بازارها استفاده کرد و بدین ترتیب فرم های سازمانی جدیدی تولید کرد.»

مطالب مرتبط:

اولین صندوق پوشش ریسک رمزارزی مجوز دریافت کرد

قوانین جدید FATF برای صرافی‌ها و صندوق‌های رمزارز

لیبرا چیست ؟ کالبدشکافی ارز دیجیتال فیسبوک

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته