جمعه 10 فروردین 1403

دادگاه درخواست دارندگان XRP را برای مداخله در پرونده ریپل رد کرد

درخواست دارندگان XRP برای مداخله در نبرد حقوقی ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به عنوان مدافع شخص ثالث از سوی دادگاه رد شد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، آنالیزا تورس (Analisa Torres)، قاضی دادگاه شکایت SEC علیه ریپل، درخواست ماه دسامبر سرمایه گذاران XRP را برای مداخله در این پرونده رد کرد. این تصمیم تلاش آنها را برای قرار دادن SEC در موضع دفاعی نقش بر آب کرد.


ریپل چیست؟


شایان ذکر است که رد این درخواست حق اقدام مجدد را از سرمایه گذاران سلب نمی‌کند، به این معنی که اگر سرمایه گذاران بخواهند بار دیگر درخواست مشابهی ارائه کنند، در زمان دیگری قابل رسیدگی است.

اما آخرین مهلت برای افزودن طرف های جدید به پرونده 16 مارس (دیروز) بود و به احتمال زیاد ریپل بدون هیچ کمی از ارتش XRP به نبرد حقوقی خود با SEC ادامه خواهد داد.

شکستی بزرگ برای دارندگان XRP

طبق گزارش پیشین یوتودی، جان دیتون (John Deaton) از موسسه حقوقی دیتون دادخواستی را برای دخالت در این پرونده به نمایندگی از هزاران سرمایه گذار XRP ارائه و SEC را متهم كرد كه با طرح شکایت از ریپل، بیش از 15 میلیارد دلار ضرر به سرمایه گذاران زده است.

اوایل ماه جاری میلادی، سرمایه گذاران دادخواستی را که در دادگاه فدرال رود آیلند برای اجبار SEC به اصلاح شکایت خود ثبت شده بود، پس گرفتند.

SEC در لایحه خود برای رد این دادخواست، ادعاهای دارندگان XRP را رد کرده و گفته بود که آنها نمی توانند اثبات کنند که در صورت اصلاح شکایت SEC، صرافی ها دوباره این توکن را فهرست خواهند کرد.

پس از شکایت SEC، چندین پلتفرم معاملات رمزارزی از اوایل ژانویه اقدام به حذف XRP یا توقف معاملات آن کردند، که باعث افت شدید قیمت آن شد.

جسی پاول (Jesse Powell)، مدیر عامل شرکت کراکن (Kraken)، به تازگی آشکارا درباره محدودیت های معاملات XRP صحبت کرد و مدعی شد که این رمزارز «ریسک نامتناسب بزرگی» برای صرافی ها به همراه دارد.

کد خبر: 1399122701AAMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته