سه‌شنبه 29 اسفند 1402

سرقت مسلحانه رمزارزی در هنگ کنگ

پلیس هنگ کنگ به دنبال افرادی است که با فریب و تهدید مسلحانه یک معامله گر رمزارز، ارز دیجیتال و پول نقد او را گرفتند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، این معامله گر زن رمزارز در هنگ کنگ با وعده خرید نقدی توکن تتر (tether) به دفتر کار سارقان رفت، اما نه تنها رمزارزها بلکه پول نقدش را نیز از دست داد.

روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست روز سه شنبه گزارش داد که یکی از سارقان 3.5 میلیون دلار هنگ کنگ (451 هزار دلار آمریکا) پول نقد به این زن داد و از او خواست که با گوشی همراهش تتر به کیف پول او واریز کند.

پس از آن که زن معامله گر تتر را جابجا کرد، سه مرد دیگر که مسلح به چاقو بودند از یک اتاق دیگر وارد شده و پیش از آنکه زن گوشی موبایل خود را قفل کند، پول نقد و گوشی را به زور از او گرفتند.

به گفته پلیس، سارقان پیشتر نیز برای جلب اعتماد این معامله گر از او تتر خریده بودند. اکنون با احتساب توکن های منتقل شده، مشخص نیست که دقیقا چه مبلغی به سرقت رفته است.

این دومین سرقت و زورگیری در ماه جاری میلادی در هنگ کنگ است که معامله گران رمزارز را هدف گرفته است. پیشتر یک مرد قربانی زورگیری بیت کوینی به ارزش 852 هزار دلار شده بود.

جزئیات بیشتر را در اینجا بخوانید

بیشتر بخوانید

سرقت رمزارز در کلاهبرداری تعویض سیم کارت

یک دارنده رمزارز در آمریکا قربانی کلاهبرداری تعویض سیم کارت شده و 27 هزار دلار ارز دیجیتال خود را از دست داد. به گزارش سکه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته