شنبه 1 اردیبهشت 1403

دادگاه صرافی آمریکایی را ملزم به ارائه اطلاعات مشتریان خود کرد

دادگاهی در شمال کالیفرنیا به صرافی مستقر در ایالات متحده دستور داد اطلاعات مربوط به کاربرانی را که بین سال های 2016 تا 2020 بیش از 20 هزار دلار معامله کرده اند به سازمان مالیاتی کشور ارائه دهد.
به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، به کراکن دستور داده شده است تا اطلاعات مربوط به کاربران خود را که معادل 20,000 دلار معامله رمزارز در هر سال، بین سالهای 2016 تا 2020 انجام داده اند، در اختیار سرویس درآمد داخلی (IRS) قرار دهد.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


روز گذشته یک دادگاه فدرال در شمال کالیفرنیا به IRS اجازه داد که «فرمان جان دو» را بر روی کراکن اجرا کند. همچنین ادعا نمی شود که این صرافی کار اشتباهی انجام داده است.
سازمان امور مالیاتی به دنبال سوابق گروه یا طبقه معینی از اشخاص می گردد که ممکن است نتوانسته باشند الزامات مربوط به گزارشات مالیاتی و قوانین درآمد داخلی را رعایت کنند.
علاوه بر این، سازمان امور مالیاتی بررسی خواهد کرد که آیا صرافی کراکن تعهدات خود در زمینه ثبت سوابق مانند شناخت مشتری را رعایت کرده است یا خیر.

چاک رتیگ، عضو IRS در کنفرانس مطبوعاتی دادگاه گفت: «این اقدام قانونی بخشی از تلاش ما برای شناسایی افرادی است که سعی می کنند گزارش مالیاتی خود را ارائه ندهند و از پرداخت سهم عادلانه خود جلوگیری می کنند.»
دیوید هوبرت، دستیار دادستان از بخش مالیات وزارت دادگستری گفت:
«کسانی که با ارز دیجیتال معامله می کنند باید مانند سایر پرداخت کنندگان مالیاتی تعهدات مالیاتی خود را انجام دهند.»

بر اساس اعلامیه، سازمان امور مالیاتی به دنبال شناسایی پنج طبقه مختلف از مالیات دهندگان در ایالات متحده است. برخی از فعالیت هایی که IRS به دنبال آن است، عبارتند از: گزارش دهی محدود درآمد با وجود معامله رمزارز بین 5 میلیون تا 56 میلیون دلار، کارکردن با چندین حساب هنگام مبادله ارز فیات به دارایی های دیجیتال و بازگشت به فیات بدون هیچ گونه سود اقتصادی مشخص.
سازمان امور مالیاتی همچنین به دنبال افرادی است که دارای مالیات معوقه در سال های 2017 و 2018 با درآمد بیش از 2 میلیون دلار در هر سال، با فعالیت مجموعا بیش از 23 میلیون دلار اعم از سپرده و برداشت در مراکز مختلف رمزارز هستند.

اولین فرمان جان دو پیش تر به کوین بیس داده شده بود. در سال 2016، سرویس درآمد داخلی به این صرافی دستور داد تا اطلاعات 13 هزار مشتری خود را ارائه دهد.
کوین بیس از آن زمان مورد بررسی قرار گرفته است، و در نوامبر سال 2020 وكلاي مالياتی کوین بیس به مشتريان هشدار دادند كه اين شركت هدف پيگيری های فزاینده IRS درمورد كاربرانی است كه از نظر مالياتی و گزارشگری درست عمل نمی كنند.

کد خبر: 1400021609MGMMMH

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته