جمعه 10 فروردین 1403

صعود آلت کوین ها و تلاش بیت کوین برای عبور از 50 هزار دلار

در حالی که بیت کوین زیر 50،000 دلار متوقف شده است، کاردانو (ADA)  همچنان بالاتر می رود. کاردانو با شکستن محدوده 2 دلار برای اولین بار، یک بالاترین سطح تاریخی جدید را ثبت کرد. بسیاری از آلت کوین های دیگر نیز به رنگ سبز هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتو پوتیتو، اعلامیه ایلان ماسک، همچنان بیت کوین را آزار می دهد و این ارز دیجیتال نتوانسته مقاومت 50 هزار دلار را بشکند. در عین حال، آلت کوین ها دستاوردهای قابل توجهی به دست آوردند. کاردانو بهترین عملکرد در چند روز گذشته را داشته و باعث شده است که ADA برای اولین بار به بیش از 2 دلار برسد.


بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید


کاردانو وارد 5 رمزارز برتر شد

آلت کوین ها عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشتند. اگرچه تقریباً همه آنها در ابتدا ریزش کردند، اما فقط در عرض چند روز ضرر و زیان خود را جبران کردند.

کاردانو یک نمونه بارز است. ADA نه تنها به سطح قبل از سقوط بازگشت، بلکه به یک رکورد تاریخی جدید رسید. کاردانو موفق شد چند روز پیش رکورد 1،86 دلار را ثبت کند. با این حال، از نتیجه راضی نبود و به صعود خود ادامه داد.

در نتیجه، ADA ساعاتی پیش برای اولین بار 2 دلار را شکست داد و با کمتر از 2.20 دلار به سمت آخرین رکورد خود رفت. با این افزایش، ADA وارد لیست 5 ارز بزرگ دیجیتال بر اساس ارزش بازار شد و بر غلبه به دوج نیز نزدیک است.

سکه شوخی نیز در طول روز حدود 2 درصد افزایش یافت. اتریوم، که در طی سقوط به 3600 دلار رسید، مقداری بهبود یافت و در حال حاضر در محدوده 4000 دلار قرار دارد. از طرف دیگر، بایننس کوین هنوز نقطه عطف خود را پس نگرفته است و زیر 600 دلار قرار دارد.

ریپل 2 درصد افزایش یافته است، در حالی که پلکادات پس از افزایش 20 درصدی بیشترین افزایش در بین 10 سکه برتر را داشته است. در نتیجه، DOT نزدیک به 50 دلار رسید.

سکه های با بیشترین سود شامل پولیگان (56 درصد)، سوشی سواپ (20 درصد)، نییر پروتکل (20 درصد)، اتریوم کلاسیک (18 درصد)، بیکری توکن (15 درصد)، رزرو رایتس (13 درصد)، گراف (11 درصد)، و فانتوم (10 درصد) هستند.

بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید

در نهایت، ارزش بازار رمزارز ها بیش از 2.3 تریلیون دلار باقی مانده است.

تداوم سقوط نرخ تسلط بیت کوین

پس از اعلام ایلان ماسک مبنی بر توقف دریافت بیت کوین برای وسایل نقلیه الکتریکی خود، بیت کوین به شدت آسیب دید. در کمتر از یک روز، این ارز دیجیتال از 58،000 دلار به پایین ترین سطح در 2 ماه اخیر یعنی 47،000 دلار کاهش یافت.

از آن زمان به بعد، بیت کوین مقداری بهبود یافته و حتی چند بار از 50،000 و 51،000 دلار عبور کرده است. با این حال، هر کدام کوتاه مدت بودند و این دارایی به زیر سطح 50،000 دلاری سقوط کرد.

در 24 ساعت گذشته، بیت کوین هنوز در آنجا دست و پنجه نرم می کند و در زمان انتشار این خبر، بار دیگر در زیر آن قرار دارد.

آلت کوین های پرواز کننده همچنان تسلط بازار بیت کوین را کاهش می دهند. معیار مقایسه ارزش بازار بیت کوین با سایر دارایی های رمزارز برای اولین بار در سه سال اخیر به زیر 40 درصد رسید. فقط جهت اطلاع، چهار ماه پیش این رقم بالای 70 درصد بود.

کد خبر: 1400022508MGMMMF

مطالب مرتبط:

بیت کوین یک پرچین در برابر چیزی نیست

بیت کوین بزرگترین کلاهبرداری تاریخ است؟

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

سناتور آمریکایی: بیت کوین پایان بدی خواهد داشت

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته