شنبه 1 اردیبهشت 1403

عضو جديد هيئت مديره ريپل چه شخصي است؟

عضو جدید هیئت مدیره ریپل می گوید، بلاک چین و ارز های دیجیتال، سیستم های مالی جهانی آینده ما را پشتیبانی می کنند.

روزا گوماتائوتائو ریوس
روزا گوماتائوتائو ریوس

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، روزا گوماتائوتائو ریوس، چهل و سومین خزانه دار ایالات متحده، به هیئت مدیره ریپل پیوست.

در اطلاعیه ای، این شرکت اعلام کرد که ریوس، که از سال 2009 تا 2016 تحت ریاست جمهوری باراک اوباما به عنوان خزانه دار ایالات متحده خدمت می کرد، جدیدترین عضو تیم رهبری شرکت خواهد بود. مدیر عامل شرکت ریپل، برد گارلینگهاوس، تجربه خانم ریوس در بخشهای دولتی و خصوصی و همچنین موفقیت وی در شتاب سریع کسب و کارها را در تصمیم شرکت برای به خدمت گرفتن او ذکر کرد.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


ریوس گفت: ریپل یکی از بهترین مثالها در مورد نحوه استفاده از ارز دیجیتال به روشی اساسی و قانونی برای تسهیل پرداخت ها در سطح جهانی است. بلاک چین و رمزارز زیربنای سیستم های مالی جهانی آینده ما خواهند بود.»

به نظر می رسد نام ریوس بیشتر از رمزارز با فیات مرتبط است زیرا تمام اسکناس های ایالات متحده که در زمان خزانه داری وی چاپ شده امضای او را دارند. انتصاب وی پس از آن صورت گرفت که یوشیکاتا کیتائو، مدیر عامل موسسه بزرگ مالی اس بی آی ژاپن پس از دو سال هیئت مدیره ریپل را ترک کرد و توسط مدیر عامل «اس بی آی ریپل آسیا» یعنی آدام تریدمن جایگزین شد.

ریپل همچنین اعلام كرد كه كریستینا كمپبل، كه قبلاً با پلتفرم پرداخت PayNearMe در شركت فین تک گرین دات کار می کرد، به عنوان مدیر ارشد مالی به شركت می پیوندد تا رشد را تسریع كرده و ارزش را به سهامداران منتقل کند. کمپبل گفت که هدف او استفاده از فناوری رمزارز و بلاک چین برای در دسترس قرار دادن سیستم مالی جهانی برای همه است.

این تیم رهبری جدید پس از آن شکل می گیرد که ارز دیجیتال XRP برای اولین بار موقعیت خود را به عنوان چهارمین ارز دیجیتال بر اساس سرمایه بازار به دوج کوین (DOGE) واگذار کرد.

نوسانات XRP به اتهامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه ریپل، و بنیانگذار کریس لارسن، و مدیر عامل گارلینگهاوس در دسامبر 2020 نسبت داده شده است. SEC ریپل را به عرضه اوراق بهادار دارایی دیجیتال ثبت نشده از طریق فروش XRP متهم می کند. اگرچه این ادعاها در ابتدا باعث شد بسیاری از صرافی های رمزارز معاملات XRP را از لیست خارج کنند یا به حالت تعلیق درآورند، اما برخی از آنها به دنبال یک کارزار توسط حامیان XRP، توکن را مجددا لیست کردند.

کد خبر: 1400021503MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته