شنبه 1 اردیبهشت 1403

فروش بیش از 100 میلیون دلار NFT در ماه گذشته

از «تاپ شاتس» ان بی ای گرفته تا «هش مسکس» و «سایبر پانکس»، توکن های کلکسیونی مانند کیک های داغ به فروش می رسند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، فروش توکن های غیر قابل تعویض (NFT) در حال رونق است و بازار های برتر شاهد سطح بالایی از رکورد هستند.

این نقطه عطف توسط مؤسس شرکت سرمایه گذاری دارایی کریپتو «مت هوانگ» یادآوری شد، که تصویری از بازار NFT و ردیاب داده «کریپتو اسلم» منتشر کرد.

کریپتو اسلم همچنین گزارش داد که بخش عمده ای از معاملات در حال حاضر در بازار های دست دوم انجام می شود که نشان می دهد این مجموعه های کریپتو اغلب دست به دست می شوند.

کریپتو اسلم گزارش داد که تاپ شات، مجموعه ای بسکتبالی که در اکتبر 2020 راه اندازی شد، با فروش 5.8 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته و 68.5 میلیون دلار طی 30 روز گذشته، پرفروش ترین پلتفرم NFT است.

تاپ شات نشان دهنده اولین باری است که NBA با پشتیبانی فناوری بلاک چین اقدام به راه اندازی معاملات مجاز می کند.

 


بلاک چین چیست و چگونه کار می کند؟


 

«آدرین اُکیف» معاون صدور مجوز ان بی ای، به ESPN گفت:
«بلاک چین منحصر به فرد است. این می تواند به صاحبان دارایی های معنوی پایین دست ارزش بدهد. ما معتقدیم که فناوری بلاک چین قدرت ماندن و نوید زیادی برای تجارت ما دارد.»

هش مسکس و سایبر پانکس از نظر فروش بر اساس ارائه دهنده داده NFT دوم و سوم هستند.

هش مسکس مستقر در سوئیس میزبان مجموعه ای از پرتره های دیجیتالی بی نظیر است که توسط جمعی از بیش از 70 هنرمند ایجاد شده است. طی هفت روز گذشته بیش از 8 میلیون دلار فروخته شده است و یک مورد نادر در اوایل ماه جاری به قیمت 650 هزار دلار به اتریوم فروخته شد.

سایبر پانکس تصاویر هنری 24 در 24 پیکسلی هستند که به صورت الگوریتمی تولید می شوند و فروش آنها از طریق سقف انجام می شود که 1.5 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته و 13.4 میلیون دلار در هفته گذشته جابجا شده است. یکی از تصاویر پیکسلی در اواخر ژانویه با قیمت فوق العاده 605 اتریوم فروخته شد.

فروش زمین مجازی نیز در حال رونق است و NFT برای قطعات زمین در پلتفرم «اکسی اینفینیتی» در 8 فوریه 1.5 میلیون دلار به فروش رسید و رکورد جدید دیگری را ثبت کرد.

به گزارش The Defiant، با استناد به داده ها Dune Analytics، بازار«سوپر رر» اخیراً به رکورد فروش 10 میلیون دلار رسیده است که حدود 22٪ آنها مربوط به فروش دسته دوم می شود.

بازار پیشرو برای فروش مجدد NFT، «اپن سی»، با افزایش 400 درصدی حجم در ماه فوریه، از 8 میلیون دلار به 32 میلیون دلار افزایش یافت.

«نیفتی گیت وی» پیشرو در بازار هنر است و حجم آن در مسیر شکستن رکورد سی روزه قبلی یعنی 8.7 میلیون دلار است. تاکنون در این ماه، نیفتی بیش از 6 میلیون دلار از فروش NFT کسب کرده است.

هفده کالای برتر کریپتو با بالاترین قیمت، همگی در 30 روز گذشته با ارزش بیش از 100 میلیون دلار به فروش رسیده اند.

مطالب مرتبط:

رپِر «لینکین پارک» به جنون NFT سلبریتی‌ها پیوست

پیش بینی سقوط NFT ها توسط خالق لایت کوین

رشد چشمگیر فروش آثار هنری رمزنگاری شده با توسعه توکن های غیر قابل تعویض (NFT)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

آشنایی با ارز دیجیتال تتا (THETA)

تتا یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که برای پخش ویدئو ساخته شده است. در مارس 2019 راه اندازی شد، و شبکه اصلی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته