پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مجله تایم اشتراک خود را به صورت توکن تعویض ناپذیر ارائه می دهد

رئیس مجله تایم گفت که این نشریه قصد دارد با همکاری کریپتو داتکام (crypto.com)، اشتراک خود را به صورت توکن تعویض ناپذیر (NFT) ارائه کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل دیکریپت، کیث گراسمن (Keith Grossman)، رئیس مجله تایم (TIME)، در مصاحبه ای گفت که این مجله در حال بررسی پروژه های احتمالی توکن تعویض ناپذیر در مورد اشتراک و عضویت آن است.


توکن غیرمثلی یا ان اف تی NFT چیست؟


در این مصاحبه که بهارات کریش (Bharat Krish)، مدیر ارشد فناوری تایم، و کریس مارزالک (Kris Marszalek)، مدیرعامل کریپتو داتکام، هم حضور داشتند، گراسمن گفت که این اقدامات تازه شروع همکاری این مجله با کریپتو داتکام است.

مجله تایم به تازگی همکاری خود را با این شرکت بلاک چینی آغاز کرده و تاکنون سه مورد از تصاویر جلدهای خود را با کمک آن به صورت NFT به فروش رسانده است. تصاویر جلد مجله تایم شهرت ویژه ای در جهان دارد.

گراسمن گفت که این مجله در حال حاضر در فضای NFT روی کالاهای کلکسیونی کار می کند، و قرار است در آینده پیرامون ارائه اشتراک، عضویت و دسترسی به تجربیات منحصربه فرد به صورت توکن تعویض ناپذیر فعالیت کند.

تایم دو تصویر جلد قدیمی مربوط به سال 1966 و 2017 را به همراه یک تصویر جلد جدید که مختص حراج ایجاد شده بود، به صورت NFT فروخت.

تصویر جلد جدید با قیمت چشمگیر 130,000 دلار فروخته شد. پیش از این رسانه های دیگر مانند نیویورک تایمز و کوارتز نیز تصاویر مقالات خود را به صورت توکن تعویض ناپذیر فروخته اند. اما تایم اولین نشریه عمده ای است که رمزارزها را به عنوان شیوه پرداخت پذیرفته است.

کریش، مدیر ارشد فناوری تایم، گفت:
«ما می خواهیم اولین کسانی باشیم که در فضای رسانه ای اقدام به پذیرش رمزارز می کنیم، بنابراین می توانیم در این زمینه پیشرو باشیم. این اقدام دائمی است حتی اگر بازار نزولی باشد.»

به گزارش سکه نیوز، توکن های تعویض ناپذیر یا NFT نوعی توکن هستند که یک کالا یا دارایی ارزشمند منحصر به فرد را نمایندگی می کنند. بازار این توکن ها تا چندی پیش به صورت حاشیه ای بود اما از اواخر سال 2020 جان گرفت و در سال 2021 با حراج های پر سروصدا توانست به رونق و شکوفایی برسد.

کد خبر: 1400020103AAMMMF

مطالب مرتبط:

هفت نکته که باید درباره NFT بدانید

کاربرد توکن‌های تعویض‌ناپذیر چیست؟

NFT ها به کمک مولفین و ناشران می آیند

توکن های تعویض ناپذیر ستاره جدید صنعت رمزارز هستند؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

انتشار NFT توسط کتابخانه ملی ایران

کتابخانه ملی ایران با مشارکت شرکت ققنوس، نخستین شناسنامه دیجیتال بر بستر توکن بی‌تا (NFT) برای یک نسخه نفیس حافظ و خیام، از اولین...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته