پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

سیستم سیگنالِ یک پلتفرم رمزارز هک شد

سیستم سیگنالِ یک اپلیکیشن محبوب معامله رمزارز و مدیریت پورتفوی مورد حمله هکرها قرار گرفته و اطلاعات نمایش داده شده را در پلتفرم تحریف کرده و همچنین چند نام رمز ارزهای ذکر شده را تغییر داده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین گیپ، پلتفرم «بلاک فولیو» با انتشار یک بیانیه تأکید کرده که این حملات آسیبی به هیچ کدام از معاملات و نگهداری های رمزارز نزده است.

در این بیانیه آمده است: «ما بسیار متأسفیم که این پیام های توهین آمیز در بلاک فولیو منتشر شده است. ما در سریع ترین زمان ممکن این موضوع را بررسی می کنیم. سرمایه ها، معاملات و چیز های دیگر در خطر نیستند، این ها فقط باعث تحریف اطلاعات نمایش داده شده در سیستم شده اند.»

یکی از کاربران برای گزارش این نقض به توییتر رفت و گفت که سیستم سیگنال توسط اشراری که چندین اطلاعات نادرست را روی پلتفرم هایی مانند «دش» ارسال کرده اند، هک شده است. کاربر نوشت: «بدیهی است که سیستم سیگنال های بلاک فولیو شکسته شده است. منظور من این است که چه کسی باور خواهد کرد که دش بسته شدن خدمات خود را به هر کسی اعلام کند.»

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟ 

یکی از کاربران گزارش داد که به جای علامت گذاری بیت کوین در برنامه، او یک عکس ناپسند از یک مرد را می بیند، وی همچنین تأکید کرد که بسیار جدی است و شوخی نمی کند.

گزارش شده است که این نقض در پلتفرم طبق چندین گزارش به سیستم سیگنال محدود شده و بعداً توسط خود پلتفرم تأیید شده است. در حال حاضر مشخص نیست که چگونه هکرها موفق به دسترسی به مرکز اطلاعات شبکه شده اند و آیا این تغییر نام توکن ارز های دیجیتال منجر به اختلال در تجارت می شود. با این حال، برخی از پیام های بسیار تحقیرآمیز را به کاربران ارسال کرده است.

موارد هک های پلتفرم های رمزارز افزایش یافته است

محبوبیت فزاینده ارزهای دیجیتال در این دوران صعودی، آن را نیز به هدف اصلی کلاهبرداران و هکرهایی تبدیل کرده است که در طول سال ها استراتژی های سازمان یافته خود را برای ایجاد پیچیدگی بیشتر توسعه داده اند.

افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم همراه با افزایش سرمایه گذاری موسسات در بیت کوین از جمله اخیراً تسلا ، اکوسیستم رمزارز را در کانون توجه رسانه های اصلی قرار داده است. بنابراین اخبار هک های مکرر فقط خبر های بد را به ارمغان نمی آورد، بلکه از ورود تازه واردان نیز جلوگیری می کند.

بلاک فولیو سیستم هک شده را تحت کنترل خود درآورد، و برای دلجویی 10 دلار به کاربران پیشنهاد می دهد

بلاک فولیو در آخرین به روزرسانی توییتر خود اشاره کرد که آنها کنترل سیستم سیگنال هک شده خود را پس گرفته اند و همه پیام های توهین آمیز را حذف کرده اند. این پلتفرم گزارش داد که هکر با هیچ یک از سیستم های تجاری پلتفرم تعامل نداشته و گزارش داده است که سیستم ردیابی رمزارز به صورت آنی آنلاین خواهد شد.

مطالب مرتبط:

صرافی بیت پوینت هک شد

پیام‌رسان سیگنال به دنبال پرداخت‌های رمزارزی

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته