جمعه 10 فروردین 1403

ویژگی های جدید کوینزپید در سال 2021

رشد بازار رمزارزها باعث شده که شرکت های بزرگ به فکر پذیرش ارز دیجیتال باشند، اما نوسان بالای این دارایی ها مشکلی است که برخی شرکت ها از جمله کوینزپید (CoinsPaid) اقدام به حل آن کرده اند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از امبکریپتو، امروزه برخی از غول های فناوری مثل آمازون، اوو استاک (OverStock)، اوپن سی (Opensea)، مایکروسافت، شاپیفای (Shopify)، اوپن بازار (Openbazaar) و FLOGmall اقدام به پذیرش رمزارزها به عنوان شیوه ای از پرداخت کرده اند.

اما وقتی شرکت های چنین تصمیمی می گیرند، اولین مشکلی که با آن مواجه می شوند این است که چگونه به خاطر نوسان بالای قیمت رمزارزها، پول خود را از دست ندهند. به هر حال، ارزش یک رمزارز ممکن است در یک ساعت زیر و رو شود، چه رسد به یک روز کامل کاری. این مشکل را شرکت ها پردازش رمزارز حل کرده اند.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی

پردازش رمزارز راهکاری برای پذیرش پرداخت پول فیات رمزنگاری شده است. یکی از پیشروهای این خدمات، شرکت کوینزپید (CoinsPaid)است که 3 درصد از همه تراکنش های بیت کوین را پردازش می کند. این شرکت در سال 2020 شمار تراکنش های پردازش شده خود را به 5 برابر آمار سال 2019 رساند.

Cryptoprocessing.com که بخشی از اکوسیستم کوینزپید است، بیش از 30 رمزارز را برای پرداخت ها می پذیرد و به صورت خودکار آن را به پول فیات تبدیل می کند. در فرایند این تبدیل، مشتری می تواند رمزارز را با بهترین نرخ تبادل و کمترین کارمزد تراکنش نقد کند.

اکوسیستم کوینزپید شامل سرویس Cryptoprocessing.com، یک صرافی رمزارز، پلتفرم فرابورس و یک سرویس کیف پول داغ است. امنیت Cryptoprocessing.com سال گذشته توسط شرکت کسپرسکی و تیم مستقل هکرهای سفید موسوم به 10Guards تایید شد. همه تراکنش ها در این سامانه مورد رصد قرار می گیرد و در صورتی که یک سکه منشأ غیرقانونی داشته باشند، سیستم آن را شناسایی می کند.

ویژگی های جدید کوینزپید در سال 2021

کوینزپید در سال گذشته شمار زیادی از عملکردها و به روز رسانی های جدید را به سامانه اش افزوده است. برای نمونه، کاربران دیگر هیچ کارمزدی برای تراکنش ها به استخراج کنندگان پرداخت نمی کنند. همچنین، سپرده گذاری بیت کوین بلافاصله وارد حساب می شود و نیازی به انتظار برای تایید بلاک نیست.

مهمترین ویژگی کوینزپید برای سال 2021 این است که شرکتی مبتنی بر داده خواهد شد. در این راستا، همه تصمیمات مدیریتی به جای شهود و تجربه شخصی، براساس تحلیل داده ها گرفته خواهد شد. این شرکت داده هایی مثل رفتار مصرف کنندگان، سرعت تراکنش، گزارش خطاها، بازبینی ها، بازخوردها و صدها معیار دیگر را تحلیل می کند.

همچنین، ارزیابی جامع کدها و انسجام بلاک ها به این شرکت امکان می دهد که نرم افزار خود را در بالاترین سطح امنیت و تضمین آن برای کاربران نگه دارد.

راهکار برچسب سفید کوینزپید

یکی دیگر از اهداف کوینزپید برای سال 2021 این است که راهکار برچسب سفیدش را خودکار کند. این محصول، یک راهکار آماده برای شرکت های پردازشی است که با برند خود کار می کنند. کوینزپید به این شرکت ها کمک می کند تا درگاه پرداختشان را پیکربندی کنند. در حال حاضر این پیکربندی یک ماه زمان می برد، اما برنامه کوینزپید این است که در سال 2021 آن را به یک هفته کاهش دهد.

راهکار برچسب سفید از دو سیستم ادغام شده برای شناسایی کلاهبرداری، پشتیبانی حقوقی، پشتیبانی برای دریافت مجوز و تسویه حساب های بانکی تشکیل شده است. افزون بر این، مشتریان پشتیبانی بازاریابی دریافت می کنند که شامل مشاوره برای موثرترین بازاریابی و راهبرد امور سرمایه گذاران و زیرساخت فنی می شود.

کوینزپید قصد دارد یک کیف پول جهانی ایجاد کند که امکان کار در کل اکوسیستم را دارد. توسعه بیشتر ارتباط بنگاه با مشتری و ارایه خدمات 100 درصدی به مشتریان از دیگر برنامه های این شرکت است. کوینزپید همچنین به دنبال شراکت های راهبردی جدید برای حضور در بازارهای جدید است، با این هدف که پردازش رمزنگاری و رمزارزها را برای همه مردم جهان قابل دسترس تر کند.

مطالب مرتبط:

فورک جدید بیت کوین چه ویژگی‌های دارد و مدیران آن چه کسانی هستند؟

شرکت توسعه بلاک چین الکمی با معرفی ابزارهای جدید صنعت بلاک چین را متحول می کند

سورامیتسو، شرکت بلاک چین ژاپنی، ارز دیجیتال جدید خود به نام وایت تایگر (White Tiger) را آزمایش می کند

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

ایردراپ (Airdrop)چیست؟

مقدمه در حال حاضر بیش از 9,000 سکه دیجیتال در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) ثبت شده است، این بدان معناست که پروژه های جدید...

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته