پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

پرداخت قبوض با رمزارز در یک شهر آمریکا

شهری در ایالت داکوتای شمالی ایالات متحده پذیرش ارزهای دیجیتال را برای پرداخت قبوض خدماتی آغاز کرده است. مدیر امور مالی شهر می گوید: «ما اولین شهرداری در ایالت داکوتای شمالی و سومین در کشور هستیم که این خدمات را ارائه می دهیم.»

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، شهر ویلیستون در ایالت داکوتای شمالی ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد که اکنون پرداخت ارزهای دیجیتال برای قبوض خدماتی را می پذیرد.


ارز دیجیتال


مدیر امور مالی شهر، هرکول کامینگز، توضیح داد که ویلیستون برای پذیرفتن ارزهای دیجیتال با بیت پی همکاری کرده است، و افزود:
«ما اولین شهرداری در ایالت داکوتای شمالی و سومین شهر کشور هستیم که این خدمات را ارائه می دهیم.»

این اطلاعیه تصریح می کند: «در حال حاضر، قبوض خدماتی تنها قبوضی هستند که می توانند با ارز دیجیتال پرداخت شوند. پیش از ورود قبوض دیگر، ارزیابی های کیفی انجام می شود و حجم آنها نیز ارزیابی می شود.»

بیت پی در حال حاضر از پرداخت های انجام شده در بیت کوین (BTC) ، بیت کوین کش (BCH) ، اتریوم (ETH) ، رپد بیت کوین (WBTC) ، دوج کوین (DOGE) و 5 استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا پشتیبانی می کند. این ارزهای دیجیتال در کنار روش های پرداخت سنتی، از جمله پول نقد، چک، کارت های اعتباری و طرح های پرداخت خودکار (ACH) توسط این شهر پذیرفته می شوند.

علاوه بر این، اعلامیه شهر ویلیستون می افزاید:
«در پرداخت از طریق ارز دیجیتال صرفه جویی در هزینه نیز وجود دارد، بیت پی یک درصد کارمزد برای پرداخت آنلاین، در مقابل سه درصد کارمزد گوگل پی، اپل پی، و پی پال، از شما می گیرد.»

کد خبر: 1400022604MGMCMF

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته