جمعه 10 فروردین 1403

بزرگترین باشگاه فوتبال لهستان هم به دنیای رمزارز پیوست

توکن های مبتنی بر بلاک چین هواداران فوتبال به تازگی کاملاً جای خود را باز کرده و اکنون موفق ترین باشگاه فوتبال لهستان وارد این فضا شده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، گسترش توکن های مبتنی بر بلاک چین طرفداران فوتبال در سراسر اروپا همچنان ادامه دارد و روز دوشنبه موفق ترین باشگاه فوتبال لهستان شراکتی را با شرکت فناوری امور مالی شیلیز (Chiliz) آغاز کرد.

باشگاه فوتبال لگیا ورشو (Legia Warsaw) که رکورددار بیشترین پیروزی در لیگ قهرمانان لهستان است، یک توکن را در پلتفرم هواداران و جوایز سوسیوس (Socios) راه اندازی می کند.

انتظار می رود این توکن که LEG Fan نام دارد، در ماه های آینده راه اندازی شود و در تصمیم گیری های مختلف در این باشگاه به هواداران حق رأی خواهد داد. همچنین، دارندگان توکن امکان حضور در بازی های اختصاصی، مسابقات و VIP را دارند. سقف عرضه این توکن 5 میلیون واحد خواهد بود.


بلاک چین چیست و چگونه کار می کند؟


لگیا ورشو به جمع 21 باشگاه بزرگ اروپا پیوست که در پلتفرم سوسیوس توکن هواداری ایجاد کرده اند. باشگاه عمده فوتبال مثل اف سی بارسلونا، یوونتوس آ ث میلان هگی در بلاک چین شیلیز توکن های هواداری منتشر کرده اند.

داریوز میودوسکی (Dariusz Mioduski)، مدیرعامل باشگاه لگیا ورشو، در مورد تعامل با فناوری جدید ارائه شده توسط بلاک چین و توکن سازی اظهار خوشبینی کرد.

او گفت: «راه حل های پیشگامانه و فناوری های جدید، که به هواداران ما فرصت های منحصر به فردی را برای شرکت فعالانه در زندگی باشگاه ما می دهد، دقیقاً همان مسیری است که می خواهیم در آن پیشرفت کنیم.»

او افزود که که محبوبترین مارک ورزشی در این منطقه از اروپا که بدون شک لیگا ورشو است، به سوسیوس امکان می دهد که نه تنها در لهستان، بلکه در فضای بین المللی نیز طرفداران بسیاری کسب کند.

الكساندر دریفوس (Alexandre Dreyfus)، مدیرعامل و بنیان گذار شیلیز و سوسیوس، ورود لگیا ورشو به پلتفرم سوسیوس را خوش آمد گفت و پیش بینی كرد كه این اقدام باعث افزایش کلی طرفداران در این پلتفرم می شود.

او همچنین گفت: «به زودی هواداران لگیا در سراسر جهان راهی جدید برای نزدیک شدن به باشگاه مورد علاقه خود دارند و می توانند از طریق نظرسنجی ها، جوایز VIP، تبلیغات اختصاصی، انجمن های گفتگو و موارد دیگر در سوسیوس روی باشگاه خود نفوذ داشته باشند.»

دریفوس اضافه کرد: «ما اطمینان داریم که توکن های LEG Fan مورد توجه گسترده طرفداران قرار خواهد گرفت و به یك ابزار جدید و قدرتمند مشارکت برای باشگاه تبدیل خواهد شد.»

مطالب مرتبط:

اسپانسر رمزارزی برای یکی از موفق ترین باشگاه های فوتبال اروپا

دوران جدید فوتبال با رمزارز و بلاک چین

توکن باشگاه های بزرگ فوتبال در دست هواداران

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته