پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

کاهش 70 میلیارد دلاری ارزش بازار رمزارز ها با حکمرانی خرس ها

حمام خون امروز نیز در بازار ارز های دیجیتال ادامه دارد و بیشتر آلت کوین ها به شدت قرمز هستند. بیت کوین نیز تلاش کرد اما موفق به شکستن 50،000 دلار نشد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتو پوتیتو، خرس ها همچنان بر بازارهای رمزارز حکمرانی می کنند. بیشتر آلت کوین ها در 24 ساعت گذشته مقدار قابل توجهی ارزش خود را از دست داده اند و اتر در محدوده 2200 دلار و بایننس کوین زیر 500 دلار قرار دارند. جهش کوتاه مدت بیت کوین به بالای 50،000 دلار نیز ناموفق بود و این دارایی در پایین این سطح معامله می شود.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


رنگ قرمز بر آلت کوین تسلط دارد

گذشته از چندین تلاش کوتاه مدت برای بهبود، بازار آلت کوین ها در چند روز گذشته متضرر شده است. اتریوم در روز پنجشنبه با ثبت 2650 دلار به بالاترین حد تاریخی جدید رسید اما از آن زمان نزدیک به 500 دلار ضرر کرده است. در نتیجه، دومین رمزارز بزرگ اکنون در محدوده 2200 دلار در حال تلاش است.

وضعیت بقیه آلت کوین ها نیز تا حدودی مشابه است. بایننس کوین در باقی ماندن بالای 500 دلار شکست خورد و با کاهش 6.5 به 490 دلار رسید. ریپل (8.5 درصد)، کاردانو (5.5 درصد)، پلکادات (8.5 درصد)، یونی سواپ (7 درصد)، لایت کوین (4.5 درصد)، و بیت کوین کش (5.5 درصد) در 24 ساعت گذشته متضرر شده اند.

دوج کوین اما یک استثنا است. دوج دیروز با حدود 30 درصد افزایش به بالای 0.27 دلار پامپ شد و در آنجا باقی مانده است.

تا حدودی انتظار می رود که ضررهای بیشتری در انتظار آلت کوین های با ارزش بازار پایین تا متوسط وجود داشته باشد. ثور چین با کاهش 17 درصدی از دیروز به زیر 11 دلار سقوط کرده و روند نامناسبی داشته است.

بازار خرسی

پس از ثور چین، دنت (16 درصد)، هولو (13 درصد)، بیت تورنت (13 درصد)، وزیر ایکس (12 درصد)، وی چین (12 درصد)، آیکان (11 درصد)، آیوتا (11 درصد)، سلسیوس (11 درصد)، اوما (11 درصد)، و دیسنترالند (10 درصد) حضور دارند.

در نهایت، ارزش کل بازار های ارز دیجیتال یک بخش قابل توجه 80 میلیارد دلاری را از دست داده و به 1.8 تریلیون دلار کاهش یافته است.

بیت کوین در شکستن 50 هزار دلار ناکام می ماند

سقوط اخیر بازار، اولین ارز دیجیتال را به زیر سطح 50،000 دلار رساند. در 24 ساعت گذشته، بیت کوین تلاش کرد آن محدوده را پس بگیرد و حتی در یک مرحله موفق به نظر می رسید. بیت کوین در میانه روز به بالاترین قیمت روزانه 51،000 دلار نیز رسید.

با این وجود، خرس ها بار دیگر کنترل خود را بدست آوردند و این دارایی را به سمت پایین هدایت کردند و به قیمت فعلی خود زیر 49،500 دلار رسید.

ارزش بازار بیت کوین هنوز زیر 1 تریلیون دلار است، اما تسلط بر بازار آن برخی زمینه ها را بازیابی کرده است. تسلط بازار بیت کوین بعد از رسیدن به زیر 50 درصد، دیروز تا 51 درصد رسید.

کد خبر: 1400020510MGMCMF

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته