شنبه 1 اردیبهشت 1403

کراکن XRP را از دسترس مشتریان آمریکایی خارج کرد

کراکن جدیدترین صرافی است که توکنXRP را حذف کرده است. این درحالی است که رمزارز مذکور فقط برای شهروندان آمریکایی تعلیق شده اما مشتریان غیر آمریکایی می توانند به فعالیت خود با آن ادامه دهند.

به گزارش سکه نیوز ، به نقل از کوینونس، کراکن جدید ترین صرافی رمزارز است که مبادلات توکن XPR را با توجه به اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه شرکت ریپل و 2 مدیر اجرایی آن، متوقف کرده است.

اما این تصمیم فقط محدود به مشتریان آمریکای است و از 29 ژانویه 2021 میلادی در صرافی اجرا می شود. مشتریان غیر آمریکایی تحت تاثیر این تغییرات قرار نمی گیرند و می توانند مانند گذشته رمزارزها و مشتقان چنین دارایی هایی را مبادله کنند.

کراکن ادعام کرد تعلیق این رمز ارز روی دسترسی مشتریان سپرده، نگهداری و برداشت XRP (حتی در صورتی که تجارت متوقف شده باشد) تاثیر ندارد.. این صرافی رمزارز روی آخرین آپدیت خود تاکید کرده است. کراکن تنها صرافی رمزارزی نیست که XRP را تعیلق کرده است.

صرافی های بزرگ دیگر مانند کوین بیس، بیت استامپ و اوکی کوین تصمیمات مشابهی را پس از تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا گرفته اند.روز جاری ارزش این توکن 5 درصد کاهش یافت.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه برد گارلینگ هاوس وکریس لارسن(یکی از بنیانگذاران آن) شکایت کرده و ادعا می کند آنها ارسال 2013 میلادی به وسیله اوراق بهادار ثبت نشده، 1.3 میلیارد دلار جمع آوری کرده اند.

بیشتر بخوانید

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

هیچ مجوزی برای صرافی های داخلی وجود ندارد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ می گوید صرافی‌ های داخل کشور مجوزی برای معاملات رمزارزها ندارند. به گزارش سکه نیوز به نقل از تسنیم،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته