جمعه 10 فروردین 1403

بودجه 4 میلیون دلاری دانشگاه آمریکایی برای استیکینگ

دانشگاه وایومینگ ارز دیجیتال را به عنوان یک روش ابتکاری برای افزایش درآمد پذیرفته است. این دانشگاه 4 میلیون دلار برای اجرای نود و استیکینگ (سهم گذاری) در حداقل سه ارز دیجیتال، اختصاص داده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، این خبر در تاریخ 28 آوریل توسط کیتلین لانگ، یکی از اعضای «کمیته منتخب بلاک چین و فین تک وایومینگ» و بنیانگذار «موسسه مالی آوانتی» در توییتر به اشتراک گذاشته شد.


ارز دیجیتال چیست؟


اسناد و مدارک پست شده توسط لانگ، نشان می دهد که این دانشگاه 4 میلیون دلار از صندوق سرمایه گذاری و پروژه های استراتژیک ایالتی برای ایجاد، بهره برداری و نگهداری نودها و استخرهای سهم گذاری برای حداقل سه ارز دیجیتال قابل معامله عمومی اختصاص داده است.

درآمدهای حاصل از استخرهای سهم گذاری دانشگاه ابتدا برای تأمین هزینه های عملیاتی و سپس بازپرداخت 4 میلیون دلار به صندوق سرمایه گذاری ایالت به کار گرفته می شود. پس از بازپرداخت سرمایه، سود حاصل از سهم گذاری دانشگاه برای حمایت از برنامه ها و فعالیت های بلاک چین در این دانشگاه و دانشکده های محلی در سراسر ایالت وایومینگ توزیع می شود.

مخارج سود حاصل از طریق سهم گذاری منوط به این است که دانشگاه هر 1 دلار از صندوق سرمایه گذاری را با حداقل 2 دلار از طریق کمک های خصوصی یا از حساب های ذخیره دانشگاه تطبیق دهد.

کریس راثفوس، رهبر حزب اقلیت در مجلس قانونگذاری ایالت وایومینگ و رئیس کمیته منتخب بلاک چین و فینتک ایالت، تلاش های بزرگ این کمیته برای طی کردن مراحل قانونی را ستود.

بسیاری از کاربران توییتر در پاسخ به لانگ حدس می زنند که کاردانو (ADA) احتمالا یکی از دارایی هایی است که این دانشگاه قصد سهم گذاری در آن را دارد.

یکی از نظر دهندگان در توییتر، اطلاعات شناسایی شده مربوط به استخر سهم گذاری در CardanoStaking.info را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد این استخر مورد عملیات آزمایشگاه پیشرفته بلاک چین دانشگاه وایومینگ قرار گرفته است. تا زمان نگارش این مقاله، این استخر کمتر از 10 بلوک ضرب کرده است.

بودجه 4 میلیون دلاری دانشگاه آمریکایی برای استیکینگ

در فوریه سال 2020 ، IOHK ، شرکت پشتیبان کاردانو، 500000 دلار ADA به آزمایشگاه بلاک چین این دانشگاه برای پیشبرد تحقیقات خود اهدا کرد.

کد خبر: 1400020911MGMMMH

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

پرداخت قبوض با رمزارز در یک شهر آمریکا

شهری در ایالت داکوتای شمالی ایالات متحده پذیرش ارزهای دیجیتال را برای پرداخت قبوض خدماتی آغاز کرده است. مدیر امور مالی شهر می گوید:...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته