سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

نظرسنجی: 74 درصد بیت کوین را یک حباب می دانند

جدیدترین نظرسنجی مدیران صندوق سرمایه گذاری بانک آمریکا نشان می دهد که از هر چهار سرمایه گذار حرفه ای، حدود سه نفر فکر می کنند که بیت کوین یک حباب است. مدیران سرمایه همچنین بیت کوین را در رتبه دوم فهرست شلوغ ترین معاملات قرار دادند. اخیرا، بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان نیز هشدار داد که این ارز دیجیتال در حباب است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، نظرسنجی مدیران صندوق سرمایه گذاری بانک آمریکا برای ماه آوریل نشان می دهد که اکثر مدیران سرمایه، بیت کوین را به عنوان یک حباب در نظر می گیرند. در این نظرسنجی از 200 مدیر سرمایه با 533 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت سوال شده است.


بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید


74 درصد از سرمایه گذاران در پاسخ به این سوال که آیا بیت کوین حباب است، پاسخ مثبت دادند. فقط 16 درصد به این سوال «نه» گفتند و 10 درصد گفتند كه آنها نمی دانند یا نمی خواهند به این سوال پاسخ دهند. در مقایسه، تنها 7 درصد از سرمایه گذاران فکر می کنند که بازار سهام ایالات متحده در یک حباب قرار دارد. اکثر پاسخ دهندگان فکر می کنند که بازار سهام در یک روند صعودی قرار دارد.

نمودار

مدیران سرمایه که به نظرسنجی پاسخ دادند، بیت کوین را نیز در رتبه دوم لیست پرمخاطب ترین معاملات قرار دادند، و 27 درصد گفتند که بیت کوین شلوغ ترین تجارت است. سهام فناوری با کمی بیش از 3 از 10 پاسخ دهنده به عنوان شلوغ ترین معاملات، در رتبه اول قرار دارد.

با این وجود، حدود 10 درصد از مدیران سرمایه هنوز معتقدند که بیت کوین در سال 2021 عملکرد بهتری خواهد داشت.

بانک مرکزی آمریکا ماه هاست که می گوید بیت کوین در یک حباب قرار دارد. در اوایل سال جاری، مایکل هارتنت، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در Bank of America Securities ، گفت که بیت کوین مانند «مادر همه حباب ها» به نظر می رسد. در ماه مارس، این استراتژیست بانک گفت که تنها دلیل خوب برای نگهداری بیت کوین افزایش بیش از حد و بی دلیل قیمت آن است.

اخیرا، بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان نیز این ارز دیجیتال را به عنوان یکی از بخشهایی که در یک حباب قرار دارند، نامگذاری کرده است. علی رغم این دیدگاه، این شرکت پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین در طولانی مدت می تواند به 130 هزار دلار برسد.

کد خبر: 1400013005MGMMMF

مطالب مرتبط:

بیت کوین بزرگترین کلاهبرداری تاریخ است؟

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

سناتور آمریکایی: بیت کوین پایان بدی خواهد داشت

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته