سه‌شنبه 28 فروردین 1403

کنار گذاشتن یک پروژه رمزارز از اتحادیه بلاک چین استرالیا

اتحادیه بلاک چین استرالیا، یک پروژه رمزارز را به دلیل اتهامات مبنی بر طرح هرمی این پروژه از این اتحادیه کنار گذاشت.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، «بلاک چین استرالیا» (BCA) نهاد مربوط به صنعت جدید بلاک چین در این کشور، Quin یک پروژه رمزارزی تجارت خرد مستقر در گلد کوست در ایالت کوئینزلند را اخراج کرده است.

طبق اعلامیه انضباطی صادر شده در تاریخ 19 فوریه، بلاک چین استرالیا در ابتدا با ارسال یک احضاریه به Qoin در تاریخ 29 ژانویه درخواست پاسخ کرد.

با این حال، گفته می شود Qoin نتوانست به این احضاریه پاسخ دهد و بلاک چین استرالیا را مجبور به بیرون کردن این پروژه از صفوف عضویت خود کرد. در مورد جزئیات این تصمیم می خوانیم:

«در 17 فوریه 2021، هیئت مدیره بلاک چین استرالیا، با توجه به احضاریه و پاسخ و شرایط موضوع، طبق قانون تصمیم گرفت تا به عضویت این پروژه در بلاک چین استرالیا خاتمه دهد. از این عضو سابق خواسته شده است که استفاده از نشان و نام بلاک چین استرالیا را در ارتباط با فعالیت های تجاری یا تبلیغاتی خود متوقف کند.»


بلاک چین چیست؟


با این حال، تیم Qoin ادعا می کند که زمان کافی برای پاسخ دادن توسط بلاک چین استرالیا به آنها داده نشده است. اندرو بارکر، مدیر ارشد بازاریابی این پروژه در گفتگو با کوین تلگراف گفت که Qoin از تصمیم هیئت صنعت وحشت زده شد.

بنا به اعلام این تیم: «این واقعیت که یک اتحادیه ملی مانند BCA به جای حمایت از این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه ارز دیجیتال مستقر در استرالیا که به 28000 بازرگان معتبر و 50 هزار دارنده کیف پول این پروژه خدمات عرضه می کند، حمله کرده، برای ما بسیار گیج کننده است.»

به گفته بارکر، بلاک چین استرالیا در حال تبلیغ ادعا های اشخاص ثالث است که چنین نظریاتی را در شبکه های اجتماعی مانند توییتر ابراز داشته اند. وب سایت Qoin دیگر عضویت این پروژه در BCA را نشان نمی دهد.

در واقع، اقدام BCA در میان ادعا هایی انجام شد که می گفتند Quin یک طرح هرمی رمزارزی است. در ماه ژانویه با ارسال توییت، الکس ساندرز، مربی رمزارز و بنیانگذار ناگتس نیوز اظهار داشت:

«بزرگترین کلاهبرداری رمزارزی در استرالیا که سال ها درباره آن هشدار داده ام در حال سقوط است. سال ها راهی برای فروش Quin وجود نداشت، اما سرانجام به یک صرافی کوچک اضافه شد و حتی با سقف فروش 100 دلار در روز نیز در حال سقوط است. سرمایه گذاران میلیون ها ضرر می کنند.»

طبق وب سایت Quin، این پروژه با تشویق بازرگانان خرد برای پذیرش رمزارز با بیش از 28000 شرکت کننده انجام می شود. با این حال منتقدانی مانند ساندرز می گویند که اعضا قادر به نقد کردن پول در این سیستم نیستند.
طبق قانون مصرف کنندگان کشور، برنامه های هرمی غیرقانونی است و شرکت کنندگان در چنین برنامه هایی تا 200،000 دلار استرالیا جریمه می شوند.

مطالب مرتبط:

همکاری بانک های استرالیایی با IBM برای صدور ضمانت نامه بلاک چینی

ضرورت توجه بزرگان دیتا به فناوری بلاک چین

حریم خصوصی در بلاک چین و رمزارز نگرانی عمده کاربران است

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته