سه‌شنبه 29 اسفند 1402

مسترکارد XRP رایگان توزیع می کند

پلتفرم احراز هویت گلوبال آی دی (GlobaliD) کارت نقدی XRP در آمریکا راه اندازی می کند و برای کاربران آن، پاداش XRP رایگان می دهد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، گلوبال آی دی برای اولین بار کارت نقدی XRP را معرفی کرده که به زودی در ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت.

در این طرح، اولین هزار نفری که وارد فهرست انتظار می شوند، در اولین خرید 10 هزار دلاری خود، 5 درصد پاداش به شکل XRP دریافت می کنند.


ریپل چیست


کاربران می توانند از بیش از 10.7 میلیون فروشگاهی که تحت پشتیبانی مسترکارد هستند، خرید کنند. 2000 ثبت نام کننده بعدی، چهار درصد پاداش دریافت می کنند و مابقی افراد به 2 درصد دست خواهند یافت.

این پاداش ها از طریق کیف پول گلوبال آی دی قابل تبدیل به انواع پول فیات و رمزارز ها است.

ریپل نقشی در این پروژه ندارد

به گزارش یوتودی، پلتفرم گلوبال آی دی در ژوئن سال 2020 به همراه شرکت های ریپل، بریو و دیگران به عضویت «ائتلاف پرداخت باز پی آی دی» (PayID Open Payments Coalition) درآمد.

در این طرح ابتکاری جدید، شرکت ریپل و بنیاد دفترکل XRP هیچکدام دخالتی ندارند.

مطالب مرتبط:

غول خدمات مالی ژاپن به شکل XRP وام می‌دهد

مسترکارد آماده پشیبانی از رمزارز

مسترکارت اولین کارت پرداخت ارز دیجیتال رسمی را راه اندازی می کند

بیشتر بخوانید

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته