جمعه 7 اردیبهشت 1403

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست توسط SEC در اواخر آوریل ثبت شد و ادعا کرد که دفاع هشدار منصفانه ریپل می تواند منجر به الزامات اضافی اکتشافی در این آژانس شود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین گیپ، ریپل در یادداشت خود علیه درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، این نهاد رگولاتور را به ارائه نادرست، حذف قسمتهای کلیدی به نفع خود، و همچنین تحریف اظهارات قاضی به نفع خود، متهم کرده است.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


در بخشهای مهم این یادداشت می خوانیم: «SEC در استناد های خود، بخش های کلیدی را حذف می کند. در ابتدا، SEC نمونه ای از درخواست متهمان برای کشف برخی از ارتباطات داخلی در SEC را ارائه می دهد و به نقل از هیئت ریپل اظهار می دارد که این اکتشاف دارای ارتباط زیادی به دفاع هشدار منصفانه ما است.»

«دوم، SEC اظهار داشت که قاضی نتبورن استدلال کرد که این اکتشاف می تواند به طور قابل توجهی مربوط به دفاع هشدار منصفانه ریپل باشد.»

نقل قول اشتباه از جانب قاضی می تواند به ویژه در دادگاه، علیه SEC باشد، زیرا آنها اصلاحات زیادی را در این دادخواست انجام داده اند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در اواخر دسامبر سال گذشته شکایتی را علیه آزمایشگاه های ریپل و دو نفر از مدیران آن تشکیل داد و بسیاری معتقد بودند که این می تواند پایان راه برای ریپل و XRP باشد زیرا بسیاری از پلتفرم های XRP را از لیست خود حذف کردند. با این وجود، از اولین جلسه دادگاه، حقایق شروع به چرخش جالبی کرد، زیرا مشاور حقوقی ریپل، آشکار سازی های اساسی در مورد پرونده را در مورد عدم هشدار SEC به صرافی ها در مورد عواقب قانونی احتمالی لیست کردن XRP ، انجام داد.

وكيل دارندگان XRP ، جان ديتون كاملاً روشن كرد كه اقدامات اخير SEC تنها نشان مي دهد كه آنها چقدر فاسد هستند.

او گفت: «نیازی به یک متخصص نیست تا ببینید بسیاری از موارد اشتباه، بسیار فاسد و بسیار شنیع در دادخواست SEC علیه ریپل وجود دارد.»

SEC همچنین دو نفر از وکلای برجسته توافق کننده را در اختیار گرفته تا در پرونده آنها درمورد آزمایشگاه ریپل به آنها کمک کنند و بدین ترتیب گمانه زنی هایی در مورد این نهاد رگولاتوری درباره احتمال ایجاد توافق در پرونده وجود دارد.

کد خبر: 1400022506MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته