جمعه 10 فروردین 1403

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه ریپل پرداخت.
به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، SEC اظهار داشت که آنها نمی توانند به عنوان amici curiae (دوستان دادگاه) ظاهر شوند زیرا بسیار اندک هستند و منافع آنها با منافع متهمان همسو است.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


جان دیتون، نماینده حقوقی دارندگان XRP نیز به حمله به SEC متهم شده است. در این یادداشت آمده است:
«نماینده دارندگان، از دشنام و ناسزا گویی علیه SEC استفاده می کند و خشونت فیزیکی علیه SEC و کارمندان آن را توصیه می کند.»
در پاسخ اولیه، SEC دو مورد را ذکر کرد که در آن دیتون خشونت فیزیکی و ناسزاگویی را ترویج کرده است:
«به عنوان مثال، در پاسخ به یک گزارش مربوط به پرونده، در تاریخ 21 مارس دیتون توییت کرد فقط یک راه برای مواجهه با این قلدر (کمیسیون) وجود دارد و آن هم مشت به صورت این *** (دشنام) است. در 3 مارس نیز دیتون ویدیویی را پست کرد که در آن رئیس سابق SEC جی کلیتون را فاسد می خواند و به او تهمت مصرف مواد مخدر می زد.»
SEC همچنین اظهار داشت که دارندگان XRP در تلاشند تا به طور نامناسبی مسائل مربوط به ریپل را گسترش دهند.

دیتون ترویج خشونت را انکار می کند

به نوبه خود، دارندگان ادعا می کنند که SEC با نمایش دیتون به عنوان یک توطئه گر، به وی حمله می کند.
نمایندگانِ دارندگان، این ترویج خشونت را انکار می کنند، و اظهارات فوق را به عنوان طنز و شوخی کوچک جلوه می دهند. آنها می گویند:
«استفاده SEC از سناریوی فوق مبنی بر اینکه وکیل دیتون در حال ارتقا خشونت یا مصرف مواد مخدر است ناراحت کننده و رقت انگیز است. این یک تلاش واضح است که جایگاه و شخصیت وکیل دیتون را در پایین ترین سطح قرار دهد، به این امید که تأثیر منفی بر درخواست مداخله دارندگان بگذارد.»
علاوه بر این، دارندگان XRP تأکید می کنند که منافع قابل توجهی در پرونده دارند، اما توسط ریپل به اندازه کافی نمایندگی نمی شوند.

کد خبر: 1400022818MGMCMH

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته