جمعه 31 فروردین 1403

تلاش جدید ایلان ماسک برای پامپ بیت کوین

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، عکس پروفایل توییتر خود را به یک دختر انیمه ژاپنی تغییر داده است که لباسی با آرم بیت کوین بر تن دارد. این کار وی می تواند نشانه ای باشد برای اقداماتی جدید در راستای پامپ قیمتی بیت کوین.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، ایلان ماسک، با این حال، اشاره کرد که این فقط برای یک روز می ماند.

ماسک ابتدا این عکس را در اکتبر 2018 منتشر کرد، درست در همان ماهی که علاقه خود را به کارتون های ژاپنی به اشتراک گذاشت و از دنبال کنندگان خود خواست تا ارز دیجیتال بخرند. در آن زمان، توییتر حساب ماسک را به دلیل آن توییت به حالت تعلیق درآورد، و شک کرد که مدیر عامل تسلا قربانی هکر ها شده است.


ماین چیست؟ هر آن‌چه باید درباره استخراج بیت کوین بدانید


این حرکت ایلان ماسک می تواند به این معنی باشد که وی از پیش بینی های خود راضی بوده است و این سیگنال را می دهد که پیش از این نیز پیش بینی های درستی انجام داده است.

اما باید به یاد داشته باشیم که در آن زمان، بیت کوین به پایین ترین قیمت ها سقوط کرد و اکنون در سقف قیمتی قرار دارد و بسیاری آن را حباب می دانند و این امکان وجود دارد که پس از تخلیه حباب، شاهد قیمت های بسیار پایینی باشیم.

این میلیاردر در اواخر ژانویه بیت کوین را به بیو توییتر خود اضافه کرد قبل از اینکه تسلا سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری خود را در ببیت کوین در 8 فوریه اعلام کند.

حال اما شاهد آن هستیم که امروز ارزش بازار بیت کوین برای اولین بار از 1 تریلیون دلار عبور کرده است و همین موضوع زمینه را برای جولان دهی جدید ایلان ماسک فراهم کرده است.

وی نیز تلاش دارد با تکیه بر این موضوع، بار دیگر یک پامپ قیمتی را به بیت کوین تحمیل کند که این موضوع می تواند هر لحظه حباب موجود را خطرناک تر از قبل سازد.

در این میان بار ها شاهد آن بوده ایم که فعالان بازار تأکید کرده اند که دستکاری های ایلان ماسک در بازار باید مورد پیگیری قرار گیرد تا این مسأله ادامه پیدا نکند.

مطالب مرتبط:

ایلا ن ماسک: فقط یک نادان به دنبال سرمایه گذاری جایگزین فیات نیست

اقتصاددانان آمریکایی: SEC باید به دستکاری بازار توسط ایلان ماسک نظارت کند

رد پای نهنگ‌ها در پامپ بیت کوین توسط ایلان ماسک و دامپ کنونی

نوسان سازی، ایلان ماسک در بیت‌کوین پایان ندارد

اثر ایلان ماسک بار دیگر در راه ایجاد نوسان برای بیت کوین

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته