سه‌شنبه 29 اسفند 1402

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

بیت کوین به عقیده بنیانگذار مایکروسافت بیش از حد بی اعتبار و پرمخاطره است. از این رو بیل گیتس سرمایه گذاری در بیت کوین را برای سرمایه گذاران خرد مناسب نمی داند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، به گفته بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، «اگر شما به اندازه ایلان ماسک مدیرعامل تسلا ثروتمند و خبره نباشید، نباید بیت کوین را لمس کنید.»

چهارمین فرد ثروتمند جهان در طول مصاحبه خود با بلومبرگ این موضع نخبه سالارانه را اظهار کرد: «ایلان مقدار زیادی پول دارد، و بسیار خبره است. من نگران نیستم که بیت کوین وی به طور تصادفی بالا یا پایین شود. فکر کلی من این خواهد بود … اگر پول کمتری از ایلان دارید، احتمالاً باید مراقب آن باشید.»


مشهورترین رمزارز، بیت کوین


گیتس نگران افرادی است که با پول نه چندان زیاد وارد این جنون می شوند.

همانطور که توسط یو تودی گزارش شد، این نیکوکار میلیاردر اخیراً اظهار بی طرفی خود را درباره بیت کوین اعلام کرد و گفت که شاید در گذشته بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کوتاه مدت انجام می داد.

در آخرین مصاحبه خود، گیتس توضیح می دهد که او در مورد بیت کوین دیدگاه صعودی ندارد زیرا این ارز دیجیتال به انرژی زیادی نیاز دارد و تراکنش های غیر قابل برگشت ناشناس را افزایش می دهد. با این حال، او ادعا می کند که پول دیجیتال در صورت امکان ردیابی چیز خوبی است.

وی توضیح داد: «بنیاد گیتس از نظر ارز دیجیتال کار های زیادی انجام می دهد، اما آنها فقط مواردی هستند که می توانید ببینید چه کسانی تراکنش را انجام می دهند. بنابراین، پول دیجیتال چیز خوبی است.»
گیتس همچنین انتظار دارد پول دیجیتال حتی به فقیرترین کشور ها برسد.

مطالب مرتبط:

نظر بیل گیتس راجع به بیت‌کوین چیست؟

تلاش جدید ایلان ماسک برای پامپ بیت کوین

وزیر خزانه داری آمریکا: بیت کوین به شدت سوداگرانه است

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته