جمعه 10 فروردین 1403

روبل دیجیتال در روسیه به موبایل‌ها وصل می‌شود؟

ارائه دهندگان خدمات موبایل روسی پیشنهاد کردند کیف پول روبل دیجیتال در تلفن های هوشمند را به شماره تلفن کاربر پیوند دهند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، اپراتور های اصلی شبکه تلفن همراه روسیه مانند «مگافون» و «بی باین» در حال بررسی نحوه عملکرد روبل دیجیتال در دستگاه های تلفن همراه خود هستند.

طبق گزارش 16 فوریه آژانس خبری محلی ایزوتسیا، بی لاین و مگافون پیشنهاد راه اندازی کیف پول های تلفن های هوشمند برای ارز دیجیتال بانک مرکزی روسیه را داده اند.

 


ارز دیجیتال چیست ؟


 

شرکت های مخابراتی همچنین خدمات دیگری مانند اتصال کیف پول دیجیتال به شماره تلفن مشتری را پیشنهاد داده اند. سخنگوی مگافون گفت، این به کاربران امکان می دهد روبل های دیجیتال را مستقیماً روی تلفن های هوشمند خود ذخیره کرده و همچنین ارز دیجیتال را با استفاده از دستگاه های هوشمند انتقال دهند و پرداخت کنند.

به گفته ایزوستیا، مگافون و بی لاین هر دو در بحث روبل دیجیتال با بانک مرکزی روسیه فعالانه مشارکت داشته اند.

نمایندگان شرکت ها گفتند: «ما به جنبه های روبل دیجیتال مانند نگهداری کیف پول در دستگاه های هوشمند علاقه مند هستیم، و همچنین امکان انجام معاملات پرداخت P2P بدون مشارکت واسطه های مالی، از جمله پشتیبانی از حالت آفلاین.»

اولگا اسکوروبوگاتووا ، نایب رئیس اوا بانک مرکزی روسیه، در اواخر سال 2020 ادعا کرد که کیف پول روبل دیجیتال از طریق یک سیستم عامل توسط بانک روسیه در دسترس خواهد بود.

بانک روسیه اولین مقاله مشاوره خود را درباره توسعه روبل دیجیتال در اکتبر 2020 منتشر کرد. این بانک گفت که کاربران می توانند از طریق کیف پول الکترونیکی و دستگاه های تلفن همراه خود، به صورت آنلاین و آفلاین به روبل دیجیتال دسترسی داشته باشند.

مطالب مرتبط:

آمریکا و روسیه در صدر فهرست پولشویی رمزارزی

ورود 20 هزار ماینر جدید به روسیه

مدل جعبه شنی رگولاتوری روسیه و  اجرای فناوری بلاک چین

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته