سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

ارزش بازار رمزارز از شرکت اپل پیشی گرفت

داده های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) نشان می دهد که ارزش کل بازار رمزارز از ارزش شرکت اپل، باارزش ترین شرکت جهان، سبقت گرفته است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از وب سایت بنزینگا، ارزش کل بازار رمزارز جهان روز چهارشنبه به 2.243 تریلیون دلار رسید که از ارزش 2.203 تریلیون دلاری شرکت اپل، سازنده گوشی های آیفون، بالاتر است. شرکت اپل باارزش ترین شرکت سهامی عام جهان است.

بازار رمزارزها پیشتر از ارزش کل دومین شرکت بزرگ جهان، شرکت مایکروسافت (Microsoft)، با ارزش 1.95 تریلیون دلار سبقت گرفته بود.

رمزارزها در مجموع از شرکت های رتبه پایین ترین یعنی شرکت آلفابت، شرکت مادر گوگل، آمازون و تسلا هم بالاتر هستند. بیت کوین امروز با عبور از مرز 64,000 دلار به ارزش کل بالاتر از 1.2 تریلیون دلار رسید و اتریوم در جایگاه دوم با گذر از 2,400 دلار بیش از 270 میلیارد دلار ارزش کل بازار داشت.

رشد بازار رمزارزها در روزهای اخیر در حالی است که صرافی کوین بیس (Coinbase) بزرگترین صرافی رمزارزی جهان، در آستانه عرضه عمومی سهام خود است.

با این حال، هنوز معلوم نیست که ارزش کل بازار رمزارزها در میان مدت همچنان بالاتر از اپل باقی بماند. دن ایوس (Dan Ives)، تحلیلگر شرکت ودبوش (Wedbush) بر این باور است که ارزش شرکت اپل تا پایان سال 2021 به 3 تریلیون دلار خواهد رسید.

کد خبر: 1400012601AAMMMF

مطالب مرتبط:

اعمال مالیات رمزارز در کره جنوبی از سال 2022

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته