پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال انکر (ANKR)

انکر به عنوان یک راه حل که از منابع به اشتراک گذاشته شده به منظور ارائه راه حل های آسان و مقرون به صرفه میزبانی نود بلاک چین استفاده می کند، به وجود آمد. در این مطلب بر اساس وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی این پلتفرم و ارز دیجیتال می پردازیم.

این پروژه در نوامبر سال 2017 تاسیس شد و در مدت زمان حضور خود در بازار، با استفاده از منابع اشتراکی، بازار خدمات ابر مبتنی بر کانتینر را ایجاد کرده است.


بلاک چین چیست


این به نوبه خود توسعه دهندگان و مشتریان سازمانی را قادر می سازد تا نود های بلاک چین را با قیمت بسیار ارزانتری در مقایسه با ارائه دهندگان ابر عمومی به راحتی مستقر کنند.

به همین ترتیب، میزبانی نود های بلاک چین در انکر، هرگونه مشکل مربوط به متمرکز بودن و نقطه ضعف را برطرف می کند.

علاوه بر این، بلاک چین های عمومی می توانند در جوامع درگیر شوند و به شبکه های خود کمک بیشتری کنند. انکر قصد دارد یک پلتفرم زیرساخت و بازار را برای استقرار توده وب 3 ایجاد کند تا ارائه دهندگان منابع و همچنین کاربران نهایی بتوانند به فناوری های بلاک چین و اپ های دیفای متصل شوند.

توجه داشته باشید که زیرساخت اختصاصی ابر انکر هنگامی که آن را با ارائه دهندگان ابر عمومی مقایسه می کنیم به طور مستقل عمل می کند و از طریق مرکز داده های توزیع شده جغرافیایی کاملاً تامین می شود تا سطح پایداری و مقاومت آن افزایش یابد.

بنیانگذاران انکر چه کسانی هستند؟

شبکه انکر در سال 2017 در دانشگاه برکلی در کالیفرنیا به عنوان یک پلتفرم رایانشی توزیع شده که از فناوری های بلاک چین بهره می برد، تأسیس شد. چندلر سانگ، یکی از بنیانگذاران، به عنوان مهندس در خدمات وب آمازون کار می کرد و به عنوان مدیر عامل شرکت فعالیت می کند، در حالی که دیگر بنیانگذار رایان فانگ به عنوان یک بانکدار سرمایه گذاری در مورگان استنلی کار می کرد.

چندلر سانگ در سال اول تحصیل خود در سال 2014 رایان فانگ را با بیت کوین و بلاک چین آشنا کرد، جایی که او را به خریدن 22 بیت کوین به همراه یکدیگر مجاب کرد. در سال 2017 ، آن بیت کوین ها بذری شدند که پروژه انکر را تامین مالی می کردند.

آنها با هم، پتانسیل بازار رایانش ابری را به عنوان زیرساختی که می تواند نوآوری جهانی را به حرکت در آورد، تصدیق کردند. این امر آنها را به ساختن یک ابر ارزانتر و غیرمتمرکز سوق داد.

چه چیزی انکر را منحصر به فرد می کند؟

شبکه انکر ایجاد شده است تا یک راه حل جدید برای بلاک چین ایجاد کند که از قدرت رایانش بیکار دستگاه ها و مراکز داده به طور کلی استفاده می کند.

این بستری است که اقتصاد اشتراکی را امکان پذیر می سازد، جایی که هر مشتری می تواند با نرخ مقرون به صرفه تری به منابع دسترسی پیدا کند، و همچنین با ارائه قدرت رایانش اضافی خود به شرکت ها درآمد کسب کند. این، از این لحاظ منحصر به فرد است که برای اولین بار از سخت افزار قابل اعتماد استفاده می کند و به همین ترتیب سطح بالایی از امنیت را تضمین می کند.

چند سکه انکر (ANKR) در گردش وجود دارد؟

عرضه در گردش کنونی ANKR برابر با 6،496،232،711 سکه تعیین شده است. حداکثر عرضه سکه های انکر 10 تریلیون ANKR است.

از توکن های ERC-20 و BEP-2 به منظور تأمین نقدینگی و معاملات در صرافی ها استفاده می شود و برای دسترسی به کارکرد های بلاک چین توکن بومی انکر مورد نیاز است.

امنیت شبکه انکر چگونه است؟

انکر از نود های تایید در فرآیند اعتبارسنجی بلوک استفاده می کند و به همین ترتیب می تواند اطمینان حاصل کند که کیفیت شبکه به خودی خود حفظ می شود و عوامل مخرب از سیستم حذف می شوند.

برای اطمینان از ایمن ماندن سیستم و انتخاب بازیگران درست، انکر از یک سیستم مبتنی بر شهرت استفاده می کند. این سیستم، بازیگران را براساس مشارکت در نود فیلتر می کند. علاوه بر این، از یک آزمون عملکرد برای توزیع عادلانه منابع رایانشی متفاوت آنها بر اساس حجم کار آنها استفاده می شود.

انکر همچنین از افزونه های نگهبان نرم افزار (SGX) اینتل به عنوان مولفه اصلی استفاده می کند. این امر، می تواند از امنیت بالایی در برابر حملات سخت افزاری و نرم افزاری خاص اطمینان حاصل کند.

وقتی در مورد داده های خارج از زنجیره و پردازش آنها بحث می کنیم، یک سیستم اوراکل بومی یا به اختصار NOS وجود دارد که بین قراردادهای هوشمند درون زنجیره ای و همچنین داده های خارج از زنجیره انتقال می یابد. این NOS امن است و نیاز به احراز هویت دارد.

امنیت منبع داده خود از طریق رمزگذاری های TLS و Perfect Forward Security یا PFS انجام می شود.

انکر (ANKR) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

انکر یک دارایی رمزارز است که در بسیاری از صرافی های رمزارز مختلف یافت می شود. صرافی های رمزارز برتر برای خرید، فروش و معامله انکر (ANKR) شامل آپ بیت، بیت هامب، هوبی گلوبال، دیجی فینکس، بیت ترکس، و یونی سواپ هستند.

کد خبر: 1400020607MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال رن (REN)

آشنایی با ارز دیجیتال بنکور (BNT)

آشنایی با ارز دیجیتال رزرو رایتس (RSR)

آشنایی با ارز دیجیتال دیجی بایت (DGB)

آشنایی با ارز دیجیتال آی او اس تی (IOST)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

آشنایی با ارز دیجیتال تتا (THETA)

تتا یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که برای پخش ویدئو ساخته شده است. در مارس 2019 راه اندازی شد، و شبکه اصلی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته