جمعه 10 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال بنکور (BNT)

بنکور یک پلتفرم شامل یک سری قرار دادهای هوشمند است که مدیریت تبدیل توکن ها بر روی زنجیره را به عهده دارند. این پروتکل بدون نیاز به رجوع به یک صرافی، تبدیل توکن ها را بدون دردسر و سریع انجام می دهد. قراردادهای هوشمند این پروتکل استخر های نقدینگی را مدیریت می کنند که توکن های مختلف موجود در شبکه را به هم متصل می کند.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


توکن اصلی مورد استفاده در این شبکه بنکور نتورک توکن، یا BNT است. در حال حاضر، بنکور و یونی سواپ پیشگامان این روند جدید دیفای هستند.

چه کسانی بنیانگذار بنکور هستند؟

بنكور توسط ایال هرتزوگ، یودی لیوای، و گالیا و گای بنارتزی در سال 2017 تاسیس شد.

هرتزوگ معمار محصولات پروتکل، BNT و سایر محصولاتی است که از شبکه استفاده می کنند. او صدای شناخته شده ای در صنعت رمزارز است و بیش از 20 سال است که یک کارآفرین فناوری است. وی پیش از این MetaCafe ، یک سایت برتر اشتراک ویدیو را با بیش از 50 میلیون کاربر تأسیس کرد.

گای بنارتزی مدیر اجرایی بنکور است. او همچنین در سال 2005 شرکت Mytopia را تاسیس کرد، شرکتی که بازی های بین پلتفرمی را برای کاربران در شبکه های اجتماعی توسعه می دهد.

گالیا بنارتزی سالها یک کارآفرین فناوری بوده و یکی از بنیانگذاران پروتکل بنکور است. در بنكور، او توسعه دهنده تجارت است. وی همچنین مدیر عامل و بنیانگذار Particle Code است.

یودی لیوای مدیر ارشد فناوری در بنكور است. وی بیش از 20 سال است که یک کارآفرین فناوری است. وی پیش از این AppCoin را بنیان نهاد، اپلیکیشنی که به جوامع اجازه می دهد ارزهای خود را ایجاد کنند.

چه چیزی بنکور را منحصر به فرد می کند؟

بنکور امکان تبدیل یکپارچه توکن های مورد استفاده در شبکه را فراهم می کند. با این کار دیگر نیازی به پلتفرم صرافی یا شخص ثالث نیست. این پروتکل همچنین چندین استخر خودگردان برای توکن های پشتیبانی شده توسط شبکه را حفظ می کند.

منحصر به فرد بودن بنکور در هدف آنها یعنی ایجاد نقدینگی برای آلت کوین ها و پاداش دادن به تامین کنندگان نقدینگی است. این پروتکل به صورت یکنواخت توکن های مختلف را بدون دخالت شخص ثالث به توکن های دیگر، از جمله آنهایی که روی بلاک چین های دیگر اجرا می شوند، تبدیل می کند.

BNT ، توکن اصلی پروتکل، پیش فرض برای همه توکن های هوشمند ایجاد شده در شبکه است. ایجاد توکن های هوشمند بنکور اولین مورد در نوع خود است که از طریق فناوری بلاک چین ساخته می شود. هدف اصلی این پروتکل برای ایجاد توکن های هوشمند ارائه یک راه حل پایدار برای مشکلات نقدینگی است، از این رو آن را از سایر سازندگان بازار متمایز می کند.

چند سکه بنکور (BNT) در گردش هستند؟

عرضه در گردش بنکور 178،148،999 سکه BNT و حداکثر عرضه در دسترس نیست.

در ماه ژانویه، بنكور اقدامی در جهت تامین نقدینگی و آگاهی بیشتر برای توکن اصلی خود انجام داد. بنابراین، مقداری ETH / BNT به ارزش 60،000 دلار در کیف پول های مختلفی که حداقل BNT مورد نیاز را داشتند، توزیع کرد. در سال 2017 ، این پروتکل در هنگام عرضه اولیه سکه خود بیش از 144 میلیون دلار جمع آوری کرد.

این پروتکل اجازه می دهد تا سایر توکن ها نیز نقد شوند. با این حال، این توکن ها (توکن رزرو نیز نامیده می شوند) باید با استانداردهای ERC-20 یا EOS مطابقت داشته باشند.

اکوسیستم بنکور از یک مدل توکن دو طرفه پشتیبانی می کند: توکن های نقد و توکن های رله.

توکن نقد یک توکن خودکار با یک ذخیره است که خود را ضرب کرده و از بین می برد. این کار را یا با ارسال توکن رزرو به قرارداد هوشمند خود انجام می دهد و یا اینکه آن را از قرارداد هوشمند خارج می کند. برای استفاده از شبکه بنکور، یک توکن نقد باید توکن رزرو خود را به دو صورت BNT یا مشتقی از BNT داشته باشد.

از طرف دیگر، از توکن های رله ای برای تهیه نقدینگی در سهم گذاری استفاده می شود. دارندگان توکن درصدی از درآمد آینده بنکور را بدست می آورند. توکن های رله نسبت مبلغی را که به مقدار کل استخر اضافه شده نشان می دهد.

امنیت شبکه بنکور چگونه است؟

توکن هوشمند این پروتکل به معامله گران امکان می دهد نقدینگی استخرهای موجود در شبکه را تامین کنند. هرکسی می تواند نقدینگی را به استخرها اضافه کند.

هنگامی که تأمین کنندگان نقدینگی، به نقدینگی در یک استخر کمک می کنند، مجاز به دریافت پاداش برای معاملاتی هستند که از طریق استخر عبور می کنند. ارائه دهندگان نقدینگی، توکن های استخر دریافت می کنند که درصدی از کل سهام آنها را نشان می دهد.

از کجامی توان توکن شبکه بنکور (BNT) را خریداری کرد؟

این شبکه از طریق سهم گذاری میلیون ها دلار درآمد کسب کرده است که به سهامداران توکن BNT توزیع می شود.

چندین صرافی که از BNT پشتیبانی می کنند شامل بایننس ، کوینزویچ و زن گو هستند.

کد خبر: 1400020305MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال نم (XEM)

آشنایی با توکن یونی سواپ (UNI)

آشنایی با ارز دیجیتال زیرو ایکس (ZRX)

آشنایی با ارز دیجیتال اطلس پروتکل (ATP)

آشنایی با ارز دیجیتال هدرا هشگراف (HBAR)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته