پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال پکسوس استاندارد (PAX)

پکسوس استاندارد که در سپتامبر سال 2018 تاسیس شد، یک استیبل کوین با ضمانت ارز فیات است. استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که برای به حداقل رساندن نوسانات قیمت طراحی شده اند، و به دارایی های باثبات یا یک سبد دارایی خاص، وابسته هستند. در این مطلب بر اساس اطلاعات وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی این استیبل کوین می پردازیم.


استیبل کوین چیست


یک استیبل کوین می تواند به یک ارز دیجیتال یا پول فیات وابسته باشد. در برخی موارد، حتی می توان آن را با کالاها معامله کرد. پکسوس استاندارد مزیت معامله با دارایی های بلاک چین را از طریق به حداقل رساندن ریسک قیمت ارائه می دهد. توکن های پکسوس استاندارد (PAX) به عنوان توکن های ERC-20 در بلاک چین اتریوم عرضه می شوند و از طریق دلار آمریکا که در حساب های بانکی آمریکایی متعلق به پکسوس قرار دارند با نسبت 1:1 پشتیبانی می شوند.

چه کسانی بنیانگذار پکسوس استاندارد هستند؟

پکسوس استاندارد توسط چارلز کاسکاریا و ریچ تیو ایجاد شد.

چارلز كاسكاریا مدیر عامل و بنیانگذار پکسوس است. او همچنین عضو هیئت موسس «انجمن بازارهای دارایی دیجیتال» (ADAM) و یک شریک در Liberty City Ventures است.

وی همچنین در Cedar Hill Capital Partners بنیانگذار و شریک است و از تجربیات گذشته وی می توان به مدیریت پورتفوی در Claiborne Capital Management ، تحلیلگر مالی در گلدمن ساکس و تحلیلگر بانک آمریکا اشاره کرد.

ریچ تیو دومین بنیانگذار پکسوس است. قبل از آن، او به عنوان یک تحلیلگر ارشد در Cedar Hill Capital Partners کار می کرد. او همچنین یک تحلیلگر مالی در Citi، و یک بی سیم چی جنگی در نیروهای مسلح سنگاپور بود.

چه چیزی پکسوس استاندارد را منحصر به فرد می کند؟

پکسوس استاندارد یک استیبل کوین است که به هر کاربر امکان می دهد دلار آمریکا را با توکن های پکسوس استاندارد مبادله کند. هدف اصلی آن ایجاد ثبات در دلار با فناوری بلاک چین است.

شرکت پکسوس منشوری از اداره خدمات مالی ایالت نیویورک دارد که به آنها امکان می دهد خدمات رگولاتوری شده ای را در دنیای دارایی های رمزارز ارائه دهند. این توکن توسط دلار آمریکا در حساب هایی که توسط این شرکت در موسسات سپرده گذاری ایالات متحده نگهداری می شود، پشتیبانی می شود.

پکسوس استاندارد به منظور بهبود اکوسیستم بزرگتر مالی از طریق ایجاد یک شبکه جهانی بدون اصطکاک ساخته شد. در اینجا، تمام دارایی های دیجیتال با انعطاف پذیری و قابلیت دسترسی بالایی می توانند به سرعت به جنبش در بیایند.

هدف پکسوس ایجاد آینده ای است که دارایی های دیجیتال، کالاها و اوراق بهادار بتوانند در هر مکان و هر زمان منتقل شوند.

چند سکه پکسوس استاندارد (PAX) در گردش وجود دارد؟

پکسوس استاندارد ثبات دلار آمریکا را با کارایی فناوری بلاک چین ترکیب می کند. این یک دلار دیجیتال است و مانند سایر دارایی های رمزارز می تواند بلافاصله در هر نقطه از جهان در هر زمان از روز منتقل شود. این توکن پایدار است و با نسبت 1: 1 پشتیبانی می شود، همچنین توسط شرکت پکسوس تراست عرضه می شود. این بدان معنی است که وجوه با دقت محافظت، ممیزی و تنظیم می شوند.

امنیت شبکه پکسوس استاندارد چگونه است؟

پکسوس استاندارد (PAX) را می توان از طریق بلاک چین اتریوم به همان روشی که اتر یا هر دارایی ERC-20 دیگری انتقال یابد، انتقال داد. اگر کاربری بخواهد PAX را آزاد کند، می تواند توکن هایی را به آدرسی که توسط پکسوس کنترل می شود بفرستد که این توکن ها را از بین می برد و ارز فیات را به حساب بانکی کاربر منتقل می کند. از طریق وجود در یک بلاک چین عمومی، پکسوس می تواند به معامله گران و صرافی ها اجازه دهد تا از PAX به عنوان جایگزینی برای ارزهای فیات استفاده کنند و به آنها کمک کند تا نیازهای بانکی خود را به پکسوس واگذار کنند. این همچنین به پکسوس اجازه می دهد تا به راحتی با اپلیکیشن های مبتنی بر اتریوم ادغام شود.

در صورت تهدید امنیتی، پکسوس می تواند انتقال و تأییدیه های توکن PAX را موقتاً متوقف کند. این توانایی توقف، توسط یک نقش مالک منفرد مانند اپن زپلین قابل کنترل است. قراردادهای اپن زپلین به شما کمک می کند تا با استفاده از کتابخانه های آزمایش شده قراردادهای هوشمند اتریوم و سایر بلاک چین ها، خطر را به حداقل برسانید.

با توجه به اینکه این شرکت رگولاتوری شده است، پکسوس می تواند به طور قانونی دارایی و پول را منتقل کند. از طریق ترکیب این مجوز با فناوری بلاک چین، تراکنش ها می توانند به سرعت، ایمن و بدون خطر انجام شوند.

پکسوس استاندارد (PAX) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

پکسوس استاندارد یا PAX را می توان در چندین صرافی خریداری، فروش و معامله کرد، از جمله: بایننس، وی سی سی اکسچنج، دیجی فینکس، بیت ترکس، بیت هامب گلوبال، و 1 اینچ.

کد خبر: 1400020814MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال او ام جی نتورک (OMG)

آشنایی با ارز دیجیتال سوئیس بورگ (CHSB)

آشنایی با ارز دیجیتال سلو (CELO)

آشنایی با ارز دیجیتال فلو (FLOW)

آشنایی با ارز دیجیتال انکر (ANKR)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

ترو یو اس دی یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که با نرخ 1: 1 به دلار آمریکل متصل می شود. ترو...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته