شنبه 1 اردیبهشت 1403

انتقال 2 میلیارد دلار بیت کوین توسط نهنگ عظیم الجثه و مرموز

یکی از بزرگترین نهنگ های بیت کوین در تمام دوران به طور ناگهانی یک کیسه عظیم ده رقمی از سکه های بیت کوین را از کیف پول خود خارج کرد، همانطور که این دارایی رمزارز اکنون در حدود 54000 دلار معامله می شود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیلی هودل، بر اساس ردیاب بلاک چین «بین کوین بلاک بات»، یک ماهیت ناشناخته 40913 بیت کوین به ارزش 2.2 میلیارد دلار در زمان معامله را با کارمزد تنها 19.67 دلار منتقل کرد.


بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید


این نهنگ 900 بیت کوین را به یک کیف پول با سابقه 60 تراکنش منتقل کرد. کیف پول دوم با مجموع فقط دو تراکنش 40013 بیت کوین جمع آوری کرد.

«بیت این فور چارتس» نشان می دهد که این نهنگ عظیم کیف پول بیت کوین خود را در 27 فوریه ایجاد کرد و بلافاصله به شانزدهمین کیف پول ثروتمند موجود تبدیل شد.

کیف پول های مربوطه هیچ ارتباطی با شرکت های شناخته شده که در فضای رمزارز سرمایه گذاری یا کار می کنند ندارد.

همچنین، بیت کوین ها به هیچ آدرس شناخته شده ای متعلق به صرافی های رمزارز منتقل نشده است، جایی که می توانند در بازار آزاد خرید و فروش شوند.

شناسایی این نهنگ چند روز پس از آن رخ می دهد که شرکت تحلیل بلاک چین گلس نود اعلام کرد، اصلاح اخیر بیت کوین تا حد زیادی باعث تزلزل و زیان دارندگان جدید شده است در حالی که دارندگان قدیمی یا همان نهنگ های اصیل و بزرگ بدون ترس به کار خود ادامه می دهند و ثروتمند تر می شوند.

می توان دید که سکه های قدیمی تر از یک ماه، سهم بسیار کمی از کل جریان تراکنش ها را نشان می دهند. برعکس، تعداد سکه های جوان (کمتر از یک هفته) که در حال خرج شدن هستند در اواخر هفته با افزایش روبرو شده اند و حاکی از آن است که ورود کنندگان جدیدتر به بازار در طی این اصلاح متزلزل شده اند.

کد خبر: 1400021111MGMMMF

مطالب مرتبط:

بیت کوین یک پرچین در برابر چیزی نیست

بیت کوین بزرگترین کلاهبرداری تاریخ است؟

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

سناتور آمریکایی: بیت کوین پایان بدی خواهد داشت

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته