جمعه 31 فروردین 1403

جریمه 6.5 میلیون دلاری برای بزرگترین صرافی رمزارز آمریکا

گزارش شده است که کوین بیس در پی جریمه 6.5 میلیون دلاری توسط «کمیسیون معاملات آتی ایالات متحده» (CFTC) به دلیل اتهامات مربوط به تجارت شستشو (تجارت شستشو به خرید و فروش یک دارایی در یک بازار در همان محدوده قیمت خرید و فروش گفته می‌شود. هدف از این کار فراهم کردن حجم معاملاتی بالا برای یک دارایی خاص است)، آغاز عرضه سهام عام خود در نزدک را تا ماه آوریل عقب انداخت. این صرافی رمزارز در حال حاضر به دلیل سو رفتارهای قبلی خود تحت تحقیقات متعددی قرار دارد و افراد مطلع از این موضوع خبر دادند که مدیران شرکت به همراه کارمندان سابق در حال همکاری با این تحقیقات هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین گیپ، کوین بیس به دلیل گزارشگری نادرست، گمراه کننده، یا نادرست و تجارت شستشو از ژانویه 2015 تا سپتامبر 2018 جریمه شد. وینسنت مک گوناگل، مدیر اجرایی کمیسیون گفت:
«گزارش اطلاعات تراکنش نادرست، گمراه کننده یا نادرست، یکپارچگی قیمت گذاری دارایی های دیجیتال را از بین می برد. این اقدام اجرایی این پیام را ارسال می کند که کمیسیون برای حفظ صداقت و شفافیت چنین اطلاعاتی عمل خواهد کرد.»

CFTC در این مدت ادعا کرد کوین بیس از دو برنامه تجارت خودکار Hedger و Replicator استفاده می کند که برای تطبیق سفارشات بر روی دفتر سفارش یکدیگر جهت نشان دادن یک حجم معامله متورم استفاده می شود. این داده ها همچنین برای شاخص های مختلفی که با کوین بیس مشارکت می کنند مورد استفاده قرار گرفت، بنابراین اطلاعات نادرست بازار ارائه می شد.

بسیاری در داخل صنعت رمزارز معتقد هستند که کوین بیس می تواند در بین بسیاری از شرکت ها اولین مورد باشد و ممکن است در معرفی عمومی چندین شرکت رمزارز دیگر تأثیر بگذارد.

«وو بلاک چین» در توییتر نوشت:
«بر اساس بلومبرگ، کوین بیس فهرست گذاری خود را تا ماه آوریل به تعویق می اندازد. پیش تر، CFTC روز جمعه اعلام کرده بود که 6.5 میلیون جریمه را در نظر گرفته است. این ممکن است بر فهرست گذاری شرکت های دیگر رمزارز در ایالات متحده و چین تاثیر گذار باشد.»

کوین بیس قرار بود در هفته های آینده اولین مرحله عرضه سهام عام خود را انجام دهد، و فقط چند روز پیش تقریبا 115 میلیون سهام خود را به نزدک وارد کرده بود. با این حال، تحقیقات در حال انجام به همراه جریمه اخیر، این فهرست گذاری را به تاخیر انداخته و بسیاری بر این باورند كه اقدام CFTC می تواند بر سایر شركت های رمزارز فهرست شده در ایالات متحده و چین نیز تأثیر بگذارد.

کد خبر: 1400010107MGMCMF

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

وزیر پیشنهادی خزانه داری امریکا: رمزارز پتانسیل بهبود سیستم مالی را دارد

مقام سابق آمریکایی: رمزارزها استفاده دارند، اما طلا ندارد

آموزش رمزارز در دبیرستان های یک ایالت آمریکایی

رمزارز چالشی برای حکمرانی دلار امریکا نیست

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته