پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دستکاری دوباره قیمت دوج کوین توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، که آرزو دارد بشر را به مریخ ببرد، همچنان از ارز دیجیتال مورد علاقه خود یعنی دوج کوین حمایت می کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، ایلان ماسک به عنوان یکی از بنیانگذاران پی پال و همچنین مدیر عامل شرکت های تسلا و اسپیس ایکس در دنیا شناخته شده است. همچنین او مردی است که در اندیشه تولید شعله افکن (در شرکت بورینگ متعلق به وی) در صورت وجود آخرالزمان برای مقابله با زامبی ها، سازنده تسلا سایبرتراک (یک خودروی تمام الکتریکی در سبک وانت است که توسط تسلا طراحی و ساخته می‌شود) و عاشق دوج کوین است.


دوج کوین (Dogecoin) چیست ؟


او به توییتر رفته است تا دوباره به دوج اشاره کند و به نظر می رسد که او با این کار سرگرم می شود.

Doge is Egod

به نظر می رسد ماسک با یادآوری رمز ارز مورد علاقه خود یعنی دوج که در ابتدا به عنوان یک شوخی اختراع شده بود و اکنون به عنوان سکه مورد علاقه ماسک و «ارز دیجیتال مردم» تبدیل شده است، همانطور که اوایل سال جاری به آن اشاره کرده بود، خودش را سرگرم می کند.

وی همچنین در توییت خود نوشت که دوج کوین می تواند واحد پول آینده زمین باشد. آنچه در توییت اخیر وی می بینیم این است که: «اگر DOGE را برعکس بنویسیم می شود Egod.»

دیگر اعضای برجسته رمزارز هم با او شوخی کرده اند و شروع به رونمایی از کلمات صدایی مشابه دیگر و نام رمزارز ها می کنند.
گزارش شده است که SEC در حال تحقیق درباره ماسک است

همانطور که قبلاً توسط یو تودی پوشش داده شده بود، هفته گذشته منابع آگاه با این موضوع خبر دادند که توییت های ماسک توسط سازمان رگولاتوری اوراق بهادار ایالات متحده SEC بررسی می شود.

رئیس تسلا اخیراً در مورد دوج توییت هایی منتشر کرده است، که به دنبال این توییت ها قیمت این سکه به راحتی رو به بالا حرکت می کند.

در اوایل سال جاری، ماسک همچنین بیت کوین را برای چند روز در بیو توئیتر خود هشتگ گذاری کرد و سپس خود را به عنوان حامی بیت کوین معرفی کرد. هر دو توییت باعث شد بیت کوین فقط در طی چند ساعت از منطقه 32000 دلار به سطح 38،500 دلار برسد.
بلافاصله پس از آن تسلا با قرار دادن 1.5 میلیارد دلار بیت کوین در ترازنامه خود، خبر سرمایه گذاری خود در بیت کوین را اعلام کرد.

در زمان نگارش این مقاله، دوج افزایش اندکی بیش از 5 درصد را نشان می دهد و طبق داده های کوین مارکت کپ با 0.05191 دلار معامله می شود.

کد خبر: 1399121611MGMMMF

مطالب مرتبط:

احتمال تحقیق SEC از ایلان ماسک به خاطر توییت های مربوط به دوج کوین

بازی ایلان ماسک با دوج کوین در یک ماه گذشته !

دستکاری قیمت دوج کوین، این بار با ابررایانه تسلا

بیشتر بخوانید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته