سه‌شنبه 29 اسفند 1402

دستکاری قیمت دوج کوین، این بار با ابررایانه تسلا

مدیر عامل تسلا و یکی از حامیان جدی دوج و ارز های دیجیتال، بار دیگر در مورد دوج کوین و ابر رایانه تسلا توییت کرد و قیمت آن را 7 درصد افزایش داد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، در توییت اخیر، ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، دوباره از دوج کوین مورد علاقه خود نام برد و کنار آن در مورد «دوجو» ابر رایانه تسلا صحبت کرد.

او همچنین در بیوگرافی توییتر خود «متا فورک» را هشتگ گذاری کرده است، و این گمانه زنی ها را درباره احتمال حمایت ماسک از سکه های فورک به ویژه BCH و ETC افزایش داده است.


دوج کوین (Dogecoin) چیست ؟ هر آنچه که باید بدانید !


دوجو برای دوج

ایلان ماسک توییت کرده است: «دوجو برای دوج».

دوجو ابر رایانه تسلا برای پرورش شبکه های عصبی مصنوعی (شبکه‌های عصبی سیستم ها و روش های محاسباتی نوین برای یادگیری ماشینی، نمایش دانش و در انتها اعمال دانش به دست آمده در جهت بیش‌بینی پاسخ های خروجی از سامانه های پیچیده هستند) است. این کلمه در اصل به معنای مدرسه یا مرکز آموزش هنر های رزمی ژاپنی است.

اولین بار ماسک در آوریل 2019 از دوجو نام برد و از آن زمان به بعد، نه رئیس تسلا و نه هیچ کس دیگر در مورد آن صحبت یا توییت نکرده اند.

نویسنده پست اخیر ردیت مربوط به این توییت معتقد است که ماسک از دوجو و دوج با هم نام برد زیرا ممکن است از این سکه برای تأمین انرژی این ابر رایانه تسلا استفاده شود. گرچه این حدس و گمان است.

در همین حال، ماسک با ارسال این توییت در مورد دوج کوین روز یکشنبه، قیمت آن را تقریباً هفت درصد افزایش داد.

دوج سکه مورد علاقه ماسک بوده است و او هر از گاهی در توییت های خود به آن اشاره کرده است. او اظهار نکرده که آیا دارای این سکه ها است.

در زمان انتشار این خبر، هر دوج در صرافی بیت ترکس 0.0578 دلار معامله می شد.

هشتگ متا فورک در بیوی توییتر ماسک

ایلان ماسک پس از قرار دادن یک تصویر انیمیشنی از یک دختر با لباسی با آرم بیت کوین در صفحه توییتر خود، عکس پروفایل توییتر خود را به یک چنگال تغییر داد و در بخش بیوگرافی خود متا فورک را هشتگ گذاری کرد. وی همچنین ویدیویی را در مورد بیت کوین منتشر کرده و درباره آن گفته است: «ارز دیجیتال توضیح داده می شود».

روزنامه نگار چینی، کالین وو، تصور کرده است که این ممکن است به معنای حمایت مدیر عامل تسلا از سکه های فورک باشد و اشاره کرد که بیت کوین کش (BCH) و اتریوم کلاسیک (ETC) هر دو پس از آن افزایش یافتند.

بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط کوین مارکت کپ، در زمان انتشار، بیت کوین کش با 689 دلار معامله می شود (که 1.91 درصد افزایش نشان می دهد) و ETC با 15.23 دلار (06.0 + درصد) دست به دست می شود.

پیش از این، ماسک بیت کوین را در بیو توئیتر خود به طور خلاصه هشتگ گذاری کرد، و قیمت آن را از سطح 32000 دلار به بالای 38500 دلار رساند.

مطالب مرتبط:

ایلان ماسک این بار باعث سقوط قیمت دوج کوین شد

جنون دوج کوین ممکن است لایت کوین را تهدید کند

یکی از نمایندگی های نیسان به جنون دوج کوین می پیوندد

مؤسس اصلی دوج کوین: رمزارز دوج کوین لایق این افزایش قیمت‌ها نیست

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته