پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

رقابت پولکادات و کاردانو برای تصاحب جایگاه ارزش بازار XRP

با نزدیک شدن پولکادات برای دومین بار، اکنون XRP در خطر از دست دادن موقعیت خود در بین پنج رمزارز برتر دنیا از لحاظ ارزش کلی بازار است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، XRP در 9 فوریه پس از سبقت گرفتن پولکادات (DOT) تازه وارد، موقعیت خود را برای مدت کوتاهی بین سه آلت کوین برتر جهان از دست داد.

اطلاعات موجود در کوین تلگراف و کوین مارکت کپ تأیید می کند که XRP اکنون به سختی خود را در رتبه پنجم ارز های دیجیتال نگه می دارد و به زودی ممکن است گروه پنج ارز دیجیتال برتر را ترک کند.

ریپل برای بار دوم تلنگر می خورد؟

نظم جدید در میان آلت کوین های بزرگ در حالی آغاز می شود که دوران جدیدی در این بازار شروع می شود، که اهداف انتخاب شده سرمایه گذاران تفاوت قابل توجهی با اوایل سال 2018 دارد.

در میان این قربانیان بیت کوین کش (BCH) حضور دارد که همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، این هفته از جمع ده آلت کوین برتر توسط استلار و دوج کوین حذف شد.

در مورد XRP خسارت ها می توانست بدتر باشد. این رمزارزدر زمان نوشتن این مقاله 0.46 دلار معامله می شد، این توکن پیش از این به دلیل مشکلات حقوقی سهامدار عمده آن، یعنی ریپل تا 0.16 دلار نیز کاهش یافته بود.

بیشتر بخوانید: ریپل چیست؟ همه نکات ریپل و XRP

در حالی که این مسائل حل نشده باقی مانده اند و هنوز هم ممکن است رگولاتورهای ایالات متحده XRP را به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده طبقه بندی کنند، اما با این وجود در هفته های اخیر ارزش آن بهبود یافته است.

با این وجود پولکادات با دستاوردهای خود در طول سال 2021 ثابت کرد که یکی از قدیمی ترین آلت کوین های موجود در بازار با آن تناسبی ندارد. قیمت پولکادات فقط در هفته گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافته است و ممکن است همانطور که قبلاً برای مدت کوتاهی در ژانویه از XRP جلو زده بود، باز هم این اتفاق رخ دهد.

کاردانو برای رسیدن به پنج رمزارز برتر پشت صف ایستاده است

با این اوصاف، XRP در پنج ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار می تواند به زودی فراموش شود؛ زیرا رقیبش کاردانو (ADA) اهداف خود را در پیش گرفته است. از روز سه شنبه،XRP و ADA هر دو بیش از 21 میلیارد دلار ارزش بازار داشتند.

این در حالی است کهXRP در اوج خود، در مجموع بیش از 125 میلیارد دلار ارزش در برابر قیمت 3.84 دلار برای هر سکه و 735 درصد بالاتر از قیمت فعلی داشت.

به رغم عدم پیشرفت در برابر بالاترین رقم تاریخ، ارتش بدنام طرفداران این رمزارز در شبکه های اجتماعی همچنان بر این باورند که اوقات خوب در گوشه و کنار در کمین این ارز دیجیتال است.

مطالب مرتبط:

داستان صعود و سقوط اخیر XRP چه بود؟

غول خدمات مالی ژاپن به شکل XRP وام می‌دهد

شکایت و تحریم های پی در پی؛ سرنوشت XRP چه می‌شود؟

بازی نهنگ‌ها با XRP همزمان با افزایش جست‌وجوی این ارز در گوگل

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته