جمعه 10 فروردین 1403

رمزارز و بلاک چین به کمک اشتغال زایی می آیند

از آنجایی که ارزش اقتصادی رمزارز در سطح جهان نزدیک به 2 تریلیون دلار افزایش یافته است، تجارت و فعالیت های پشت آن همچنان در حال گسترش هستند. این بدان معنی است که تعداد زیادی از شرکت ها به دنبال استخدام نیرو هستند، و نگاهی سریع به اعلامیه های استخدام آنلاین محبوب نشان می دهد که اکنون تعداد زیادی شغل رمزارزی در دسترس هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، پیامدهای ویروس کرونا و محدودیت های گسترده باعث شد تعدادی از افراد کار خود را از دست بدهند. با این حال، بسیاری از این افراد ممکن است ندانند که صنعت رمزارز فعال است و تعداد شرکت های در حال استخدام سرسام آور است.


بلاک چین چیست


به عنوان مثال، بررسی وبسایت کاریابی monster.com نشان می دهد که 1970 شغل تحت جستجوی عبارت «ارز دیجیتال» در دسترس هستند. اگر فرد از عبارت بلاک چین استفاده کند، تعداد فرصت های شغلی به 2989 شغل افزایش می یابد.

مشاغل موجود در اعلامیه ها در سایت Monster.com نشان می دهد که کارفرمایان به دنبال استخدام: مدیر ارشد فناوری (CTO) ، مسئول خدمات مشتریان، مدیر نظارت، توسعه دهنده، مشاور سرمایه گذاری، ارزیابی کننده محصولات، کارگزار، نویسنده مقاله، روزنامه نگار، ویراستار، دانشمند داده، مدیر بازاریابی، مسئول رسانه های اجتماعی، روابط عمومی و موارد دیگر هستند.

شرکتهای در حال استخدام، شامل شرکتهایی مانند «هوش مصنوعی انیشتین»، «بلک پن ریکروتمنت»، «اسکوئر»، «کریپتو ترنسپورت»، و «فلیپساید کریپتو» هستند.

ابزار محبوب جستجوی شغل آنلاین indeed.com نشان می دهد که با جستجوی عبارت رمزارز 824 شغل نمایش داده می شود، در حالی که این تعداد برای جستجوی عبارت بلاک چین برابر با 4589 شغل می باشد.

مشاغل موجود در موتور جستجوی Indeed.com از کارفرمایانی مانند «کراکن»، «بیت کوین آمریکا»، «انرژی»، «بایننس» و «بیت کوین آی آر ای» تشکیل می شود.

مشاغل موجود در Indeed.com شامل سمت هایی مانند: مدیر فروش، معامله گر فرابورس، تحلیلگر داده های اطلاعاتی، مهندس نرم افزار، طراحان برند، تحلیلگر تحقیق، مسئول شبکه های اجتماعی، ویراستار، ارزیابی کننده محصولات، و کارگزاران هستند.

همچنین اعلامیه های جذب فریلنسر در سایت هایی مانند venezuelaworkers.com ، cryptojobslist.com ، blockew.com و Freelance for Coins در دسترس هستند.

سرویس venezuelaworkers.com به شرکت ها امکان می دهد بهترین فریلنسرها را برای هر شغل استخدام کنند، و از طریق بیت کوین کش (BCH) و بیت کوین (BTC) دستمزد پرداخت کنند.

مشاغل رمزارزی در سراسر جهان مستقر هستند و مشاغل از راه دور را ارائه می دهند

ارزهای دیجیتال و مشاغل مرتبط با بلاک چین تقریباً در هر شهر بزرگ در سراسر جهان مستقر هستند. علاوه بر این، یک فرصت شغلی توسط بلاک چین و رمزارز وجود دارد که در آن افراد می توانند از راه دور امرار معاش و در خانه کار کنند.

علاوه بر این، صنعت فناوری رمزارز چشم انداز منحصر به فردی به افراد شاغل درباره آینده پول می دهد.

در حالی که Monster.com و Indeed.com در مجموع 10372 فرصت شغلی مرتبط با شرایط رمزارز و بلاک چین دارند، جستجوی گوگل تعداد بسیار بیشتری را نشان می دهد.

عبارت مشاغل رمزارزی در گوگل حدود 93،600،000 نتیجه را نشان می دهد، در حالی که مشاغل بلاک چین حدود 151،000،000 نتیجه را نشان می دهد.

کد خبر: 1400011504MGMCMF

مطالب مرتبط:

رفع شکاف بین اپلیکیشن های غیرمتمرکز و مشاغل با فناوری بلاک چین

استکینگ رمزارز | تمام آنچه که باید درمورد سپرده گذاری رمزارز بدانید!

بر خلاف وب اولیه، بلاک چین به حمایت دولتی نیاز ندارد

ضرورت توجه بزرگان دیتا به فناوری بلاک چین

محتوای غیرقانونی و بلاک چین

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته