شنبه 1 اردیبهشت 1403

سهام مایکرو استراتژی در لیست سیاه ششمین بانک بزرگ دنیا

طبق گزارشات، غول بانکداری سرمایه گذاری اکنون مایکرو استراتژی را به عنوان یک محصول ارز مجازی طبقه بندی می کند. طبق گزارشات، خرید سهام مایکرو استراتژی (MSTR) دیگر برای مشتریان بانک «اچ اس بی سی»، ششمین بانک بزرگ دنیا، در پلتفرم معامله آنلاین آن یعنی HSBC InvestDirect یا به اختصار HIDC امکان پذیر نیست.

سهام مایکرو استراتژی در لیست سیاه ششمین بانک بزرگ دنیا

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، بر اساس پیامی از طرف بانک به مشتریان خود، اچ اس بی سی به کاربرانی که از قبل سهام مایکرو استراتژی دارند، سفارش کرده است که سهام اضافی دیگری خریداری نکنند.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


به نظر می رسد این لیست سیاه بخشی از سیاست اصلاح شده بانک است که کاربران را از تعامل با ارزهای دیجیتال منع می کند، در بخشی از این پیام می خوانیم:
«HIDC در تسهیل (خرید یا مبادله) محصول مربوط به ارزهای مجازی یا مرتبط به عملکرد ارز مجازی مشارکت نخواهد کرد.»

طبق اعلامیه ادعایی HSBC ، مایکرو استراتژی یک محصول ارزی مجازی است، و به همین دلیل در این لیست سیاه وجود دارد.

مایکرو استراتژی، یک شرکت اطلاعات تجاری و نرم افزاری است، که پیشگام در پذیرش بیت کوین در میان شرکت های لیست شده عام در ایالات متحده است.

از زمان اضافه کردن بیت کوین به ترازنامه خود در آگوست سال 2020 ، این شرکت فرچون 500 (500 شرکت بزرگ از نظر درآمد زایی در ایالات متحده) اکنون بیش از 90،000 بیت کوین را در اختیار دارد که در حال حاضر حدود 5.26 میلیارد دلار ارزش دارند.

اضافه کردن MSTR به لیست سیاه یکی از آخرین اقدامات ضد رمزارز اخیر اچ سی بی سی بوده است. در اوایل سال، این بانک بزرگ جهان همچنین گزارش کرد که از انتقال سود مشتریان از صرافی های رمزارز به حساب های بانکی جلوگیری می کند.

علی رغم اینکه کاربران از خرید سهام مایکرو استراتژی منع شده اند، گزارشاتی درباره اعمال این ممنوعیت ها برای سایر شرکت های دارای منافع سرمایه گذاری بیت کوین هنوز منتشر نشده است.

در واقع، شرکتهایی که سرمایه گذاری قابل توجهی در بیت کوین انجام داده اند، مانند تسلا، و اسکوئر، که تنها چند مورد هستند، هنوز در لیست معاملات HIDC ذکر شده اند.

اچ اس بی سی به آخرین بانکی تبدیل شده است که به سرمایه گذاری بیت کوین مایکرو استراتژی واکنش منفی نشان می دهد..

به نظر می رسید سرمایه گذاری بیت کوین مایکرو استراتژی در ابتدا روند مثبتی را در قیمت سهام این شرکت ایجاد می کرد و در اوایل فوریه به بالاترین سطح 21 ساله خود به بالای 1200 دلار رسید. MSTR از آن زمان مشغول دست و پا زدن بوده است و اکنون تقریباً 50 درصد نسبت به اوج خود در سال 2021 پایین آمده است.

کد خبر: 1400012108MGMMMF

مطالب مرتبط:

بیت کوین بزرگترین کلاهبرداری تاریخ است؟

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

سناتور آمریکایی: بیت کوین پایان بدی خواهد داشت

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته