جمعه 10 فروردین 1403

شرکت معاملات خودروی کانادایی پرداخت رمزارزی را پذیرفت

یک شرکت عمده معاملات خودروی در کانادا اعلام کرد که از این پس پرداخت به صورت رمزارز را نیز می پذیرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، شرکت HGreg مستقر در کبک کانادا در اطلاعیه ای گفت که قصد دارد رمزارزها را به عنوان شیوه پرداخت بپذیرد. «جان هایرابدین» رییس این شرکت انتظار دارد که این اقدام باعث بهبود تجربه خرید مشتریان شود.

هایرابدین گفت: «تمایل ما برای تکامل و ارتقای مداوم تجربه خرید مشتریان الهام بخش ما در تصمیمات بزرگ است. فراهم کردن انواع بیشتری از روش های پرداخت نیز بخشی از آن است.»


ارز دیجیتال چیست ؟


روش پرداخت جدید در شرکت HGreg فعلاً با اجرای چند تراکنش در حال گذراندن مرحله آزمایشی است. این شرکت که امکان خرید خودرو از سایت را دارد، جزو سریعترین شرکت های کانادا از لحاظ رشد است.

این شرکت اولین فروشگاه خود را در آمریکا در سال 2010 در شهر دورا ایالت فلوریا تاسیس کرد و اکنون مدعی داشتن 30 نمایندگی در سراسر قاره آمریکای شمالی است.در سراسر قاره آمریکای شمالی است.

HGreg قصد دارد بخشی از درآمد رمزارزی خود را به عنوان سرمایه گذاری حفظ خواهد کرد.

پیشتر نیز شرکت خودروسازی تسلا در یک فرم مربوط به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به تاریخ 8 فوریه فاش کرد که 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریده است.

همچنین، شرکت خودروسازی ایتالیایی Mazzanti به تازگی اعلام کرد که امکان خرید سوپرخودروی خود با نام Evanta را فراهم کرده است.

تیلمان فرتیتا، Tilman Fertitta، تاجر میلیاردر ساکن هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا آشکار کرد که نمایندگی او طی سه سال گذشته 17 ماشین لوکس به مشتریان فروخته است.

کد خبر: 1399122001MGMCAE

مطالب مرتبط: 

قوانین رمزارزها در کشور کانادا

کانادا در یک قدمی دلار دیجیتال

کانادا و قوانین جدید برای استخراج رمزارز

ارز دیجیتال بانک مرکزی کانادا در زمان مناسب عرضه می‌شود

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته