جمعه 10 فروردین 1403

صرافی ارز دیجیتال آمریکایی معاملات XRP را متوقف می کند

در حالی که پیگیری های SEC بر روی ریپل ادامه دارد، صرافی دیگری اقدام به تعلیق معاملات XRP کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، در پی ادامه دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه ریپل، یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کلیه معاملات XRP را در پلتفرم خود متوقف کرده است.

صرافی «پی بیتو» که معاملات 1.1 میلیارد دلاری را طی 24 ساعت منتهی به زمان انتشار انجام داده است، همانطور که در 18 فوریه اعلام شد، تمام جفت های معاملاتی XRP را به حالت تعلیق در می آورد.

از لحاظ تاریخی چهار جفت معاملاتی XRP در پی بیتو وجود داشته است که معاملات XRP / USDT مشهورترین آنها هستند.

به طور قابل توجهی، تعلیق معاملاتی تأثیری بر دارایی کاربران نخواهد داشت و کسانی که سکه در این صرافی دارند همچنان قادر به انتقال آنها به خارج از پلتفرم هستند.

 


ریپل چیست؟


 

راج چودوری مدیر عامل پی بیتو گفت: «تصمیم ما در مورد تعلیق معاملات XRP قطعاً دسترسی کاربران ما به عواملی مانند نگهداری و انتقال را تحت تأثیر قرار نخواهد داد، بنابراین به آنها اجازه می دهد XRP را از کیف پول خود به صرافی های دیگر منتقل کنند.»

پی بیتو گفت که به نظارت بر اختلافات حقوقی بین SEC و ریپل ادامه خواهد داد، و بسته به نتیجه دادخواست، تجارت XRP را دوباره برقرار خواهد کند.

در دسامبر سال 2020، SEC دادخواستی علیه ریپل مطرح کرد و ادعا کرد که فروش سکه های XRP نقض قوانین اوراق بهادار است.

ریپل همچنان اتهامات را رد می کند و از آن زمان خواسته است که SEC توضیح دهد که چرا XRP به عنوان یک اوراق بهادار طبقه بندی شده است، در حالی که اتر (ETH) اینگونه نیست.

مقامات SEC قبلاً اظهار داشتند که سکه هایی مانند بیت کوین و اتر به اندازه کافی غیرمتمرکز هستند تا نشان دهنده عرضه اوراق بهادار نباشند.

پی بیتو به لیست طولانی صرافی های بزرگی پیوست که تصمیم گرفته اند از XRP دور شوند در حالی که دادخواست در جریان است. بایننس یو اس، ای تورو، کوین بیس، بیت ترکس، و اکی کوین، صرافی های دیگری هستند که معاملات XRP را متوقف یا این سکه را از لیست خود خط زده اند.

مطالب مرتبط:

هم بنیان گذار ریپل 69 میلیون دلار از XRP خود را فروخت

رقابت پولکادات و کاردانو برای تصاحب جایگاه ارزش بازار XRP

غول خدمات مالی ژاپن به شکل XRP وام می‌دهد

داستان صعود و سقوط اخیر XRP چه بود؟

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

پرداخت قبوض با رمزارز در یک شهر آمریکا

شهری در ایالت داکوتای شمالی ایالات متحده پذیرش ارزهای دیجیتال را برای پرداخت قبوض خدماتی آغاز کرده است. مدیر امور مالی شهر می گوید:...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته