جمعه 7 اردیبهشت 1403

احتمال عقد قرارداد اسپانسری یک صرافی رمزارز با تیم فوتبال بارسلونا

یک صرافی رمزارز مستقر در هنگ کنگ می تواند اسپانسر پیراهن بعدی باشگاه فوتبال بارسلونا باشد. طبق گزارشی از طرف لا ونگواردیا، ارزش این معامله می تواند بیش از 60 میلیون یورو در سال باشد، رقمی که بیش از 70 میلیون دلار است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از امب کریپتو، گمان می رود که DSDAQ همان نهاد فوق الذکر است و گفته می شود این پلتفرم ارز دیجیتال توسط سرمایه گذاران سیلیکون ولی پشتیبانی می شود.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


توسعه مورد نظر پس از آنکه تونی فریکسا، یکی از نامزدهای اصلی ریاست باشگاه بارسلونا، اخیراً به آن اشاره کرد، آشکار شد. او گفت:
«ما در حال گفتگوهای بسیار پیشرفته با اسپانسر احتمالی پیراهن از فصل 22-23 هستیم که 60 میلیون یورو در هر فصل پرداخت خواهد کرد، به علاوه بسیاری موارد دیگر که مجموعا 250 میلیون برای ما درآمد خواهد داشت، به این معنی که می توانیم ضررهای اخیر مالی را جبران کنیم.»

جالب است که این توافق نامه تنها در صورت پیروزی فریکسا در انتخابات روز یکشنبه و از فصل 22-23 رسمی خواهد شد. انتظار می رود این قرارداد در صورت انجام به مدت 5 فصل تمدید شود. این معامله همچنین احتمالاً سهم بزرگی در تسریع در پذیرش رمزارز در سراسر جهان خواهد داشت، خصوصاً اگر لیونل مسی (بزرگترین بازیکن فوتبال تاریخ) تصمیم به تمدید قرارداد خود در این باشگاه بگیرد.

در اینجا، همچنین لازم به ذکر است که برخلاف سایر اسپانسر های پیراهن، DSDAQ در حال مذاکره است تا از نمایش آرم خود در هر بازی که بارسلونا انجام می دهد، صرف نظر کند. ویژگی منحصر به فرد این قرارداد اسپانسری این خواهد بود که تیم در بازی های خانگی بدون آرم و علائم اسپانسری بازی خواهد کرد.

اریک آرون لارا، مدیرعامل اروپایی DSDAQ اظهار داشت: «اگر ما در مورد این احتمال صحبت کنیم که تیم در بازی های خانگی بدون تبلیغات روی پیراهن بازی کند، هویت بارسا را درک می کنیم و می خواهیم طرفدار آن باشیم.»

لارا در ادامه توضیح داد که همکاری با بارسلونا گل سرسبد فعالیت این شرکت ارز دیجیتال در اروپا است.

«ما می خواهیم گسترش پیدا کنیم و معتقدیم که می توانیم یک اتحاد عالی با بارسا تشکیل دهیم. ما می توانیم راه حل های بسیاری نه تنها بازاریابی، بلکه مالی نیز ارائه دهیم.»

DSDAQ در دسامبر سال 2019 به عنوان بخشی از «صندوق نوآوری دریپر دراگون 3»، یک سرمایه گذاری مشترک در سیلیکون ولی مرتبط با سرمایه گذار برجسته تیم دریپر راه اندازی شد.

جفت معاملات اصلی آن ADA / USDT است، جفتی که بیش از 1.4 میلیارد دلار از حجم معاملات این پلتفرم را تشکیل می دهد.

کد خبر: 1399121606MGMMMF

مطالب مرتبط:

قرارداد اسپانسری یک صرافی رمزارز با تیم فرمول یک

بزرگترین باشگاه فوتبال لهستان هم به دنیای رمزارز پیوست

اسپانسر رمزارزی برای یکی از موفق ترین باشگاه های فوتبال اروپا

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته