سه‌شنبه 29 اسفند 1402

قرارداد اسپانسری یک صرافی رمزارز با تیم فرمول یک

آرم Crypto.com در فصل 2021-2020 به عنوان اسپانسر در اتومبیل های فرمول یک «استون مارتین» ظاهر می شود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، سرویس صرافی ارزهای دیجیتال Crypto.com با همکاری شرکت سازنده اتومبیل استون مارتین قراردادی را برای حمایت اسپانسری از تیم فرمول یک این شرکت منعقد کرده است.

بر اساس گزارشی از بیزینس اینسایدر، این همکاری اسپانسری مالی چند ساله به مناسبت بازگشت سازنده اتومبیل انگلیسی به مدار فرمول یک در سال 2021 پس از 61 سال غیبت است. با این حال، جزئیات دقیق مالی قرارداد به اطلاع عموم نرسیده است.


ارز دیجیتال چیست؟


با عقد این قرارداد، اتومبیل های فرمول یک استون مارتین با آرم Crypto.com تزئین می شوند که احتمالاً این صرافی ارز دیجیتال را در معرض دید گسترده قرار خواهد داد. طبق گفته اتو ویک، متوسط جمعیت بیننده فرمول یک در فصل 2020، 87.4 میلیون نفر بود.

همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده بود، Crypto.com برای اولین بار در اکتبر 2020 از پنج میلیون کاربر عبور کرد. از آن زمان تعداد مشتریان این صرافی دو برابر شده و به 10 میلیون نفر رسیده است.

کریس مارسزالک، بنیانگذار و مدیر عامل این صرافی، در مورد اهمیت قرارداد اسپانسری با استون مارتین گفت: «این واقعیت که یک شرکت ارز دیجیتال می تواند به آنجا برود و بیانیه ای از این دست را ارائه دهد، و با یک برند بسیار محترم و دارای سنت عظیم مانند استون مارتین همسو شود، این بیانگر بالغ شدن این صنعت است.»

مارسزالک به غیر از داشتن آرم خود در اتومبیل های فرمول یک استون مارتین در فصل با 17 مسابقه ، می گوید که صرافی اش به دنبال استفاده از این همکاری برای تبلیغ محصولات دیگر مربوط به ارزهای دیجیتال است.

به گفته جفرسون اسلک، مدیر بازرگانی بخش فرمول یک استون مارتین، این خودروساز مشتاق همکاری با Crypto.com برای درک بهتر فضای ارز دیجیتال شده است.

این مدیر استون مارتین همچنین فاش کرد که این خودروساز مشهور به دلیل محبوبیت در سری جیمز باند به بازارهایی مانند توکن های غیر قابل تعویض و سیستم های پرداخت نیز علاقه مند است.

قرارداد حمایت مالی Crypto.com با استون مارتین آخرین نمونه همکاری یک شرکت ارز دیجیتال با یک شرکت ورزشی است. از نسکار تا لیگ برتر انگلیس، شرکت های ارز مجازی همچنان به گسترش رد پای تجاری خود در ورزشهای سازمان یافته ادامه می دهند.

کد خبر: 1399121210MGMCMF

مطالب مرتبط:

پاندمی، گیم‌نت‌های کره جنوبی را به سمت استخراج رمزارز سوق داد

توافق دو شرکت ارز دیجیتال با دادستانی کل نیویورک

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته