شنبه 1 اردیبهشت 1403

نهمین بلاک چین میزبان استیبل کوین برتر نیز مشخص شد

عرضه کننده استیبل کوین، تتر، قرار است توکن USDT خود را در آوالانچ راه اندازی کند، و آن را به نهمین شبکه بلاک چین تبدیل کند که این استیبل کوین بر روی آن اجرا می شود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتو بریفینگ، بر اساس یک اعلامیه مطبوعاتی از هر دو پروژه، توکن USDT تتر در شرف اجرا شدن بر روی بلاک چین آوالانچ است.

آوالانچ یک بلاک چین با تمرکز بر پشتیبانی از اپلیکیشن های غیرمتمرکز، بلاک چین های تعامل پذیر و امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) است.


استیبل کوین چیست؟


تتر خاطرنشان کرد که به دلیل کارآیی و مقیاس پذیری آن، راه اندازی USDT در آوالانچ را انتخاب کرده و این پلتفرم را روشی سریع و مقرون به صرفه برای انتقال USDT در بین صرافی های مختلف خوانده است. تتر توجه خود را به قابلیت همکاری و کارمزد های تراکنش پایین این شبکه جلب کرد.

در همین حال، امین گون سیرر از آولانچ خاطرنشان کرده است که USDT در آوالانچ زیرساخت اصلی دیگری را به اکوسیستم دیفای آوالانچ که به سرعت در حال گسترش است اضافه خواهد کرد و اضافه شدن این استیبل کوین یک خبر خوب برای کاربران و توسعه دهندگان خواهد بود.

تتر در صرافی ها محبوب است زیرا روشی راحت در اختیار کاربران قرار می دهد تا دارایی خود را معادل پول نقد دلار بدون نیاز به گذر از راه های سنتی مالی نقد کنند.

تتر در سایر بلاک چین ها

USDT بزرگترین استیبل کوین در بازار و هفتمین ارز دیجیتال بزرگ است که دارای 59 میلیارد دلار ارزش بازار است.

در ابتدا در پروتکل لایه آمنی بلاک چین بیت کوین راه اندازی شد، و محبوبیت USDT باعث شده است که در چندین بلاک چین از جمله بیت کوین کش اس ال پی، اتریوم، ترون، ایاس، لیکوئید نتورک، آلگوراند، و سولانا اجرا شود.

همچنین تتر قصد دارد در پلکادات و کوساما نیز راه اندازی شود.

با وجود برجستگی تتر، این سکه اغلب به دلیل بازرسی های نامناسب و ناکافی و استفاده از آن در فعالیت های تجاری غیرقانونی مورد انتقاد قرار می گیرد.

کد خبر: 1400022806MGMMMF

مطالب مرتبط:

معرفی استیبل کوین های برتر و کاربردهای واقعی استیبل کوین

بزرگ‌ترين بانک دولتی روسی استیبل کوین خود را عرضه می‌کند

معرفی استیبل کوین های برتر و کاربردهای واقعی استیبل کوین

استیبل‌کوین‌ها در دنیای رمزارزها چه می‌کنند؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

ترو یو اس دی یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که با نرخ 1: 1 به دلار آمریکل متصل می شود. ترو...

آشنایی با ارز دیجیتال کرو دائو (CRV)

کرو یک صرافی غیرمتمرکز برای استیبل کوین ها است که از یک بازارگردان خودکار (AMM) برای مدیریت نقدینگی استفاده می کند. در این مطلب...

آشنایی با ارز دیجیتال پکسوس استاندارد (PAX)

پکسوس استاندارد که در سپتامبر سال 2018 تاسیس شد، یک استیبل کوین با ضمانت ارز فیات است. استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته