پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

گردشگری تایلند دارندگان ثروتمند رمزارز ژاپن را هدف قرار داده است

مقامات جهانگردی تایلند در آخرین تلاش خود برای احیای این صنعت مبتلا به پاندمی در این پادشاهی، دارندگان ارز های دیجیتال را از ژاپن هدف قرار داده اند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، سازمان گردشگری تایلند (TAT) می خواهد این کشور را به عنوان اولین مکانی که از دارندگان ارز های دیجیتال، به ویژه کسانی که از ژاپن به عنوان قطب منطقه ای فعالیت رمزارز می آیند، استقبال کند. این سازمان یک تحقیق امکان سنجی درباره اجرای پرداخت ارز های دیجیتال در مقاصد گردشگری انجام داده است.

از زمان فروپاشی صنعت گردشگری در سه ماهه اول سال 2020 که کشور های آسیایی در پی شیوع کووید 19 شروع به بستن مرز های خود کردند، تایلند تور را برای شکار گردشگران ثروتمند پهن کرده است.

 


ارز دیجیتال چیست؟


 

به گزارش بانکوک پست، یوتاساک سوپاسورن، رئیس TAT گفت که ارز دیجیتال می تواند کلید جذب این گردشگران باشد. وی گفته است: «اگر ما بتوانیم کشور را برای بازار ارز های دیجیتال آماده کنیم، این امر به جذب فرصت های بیشتر از سوی گردشگران پرهزینه، به ویژه نسل های جوان و ثروتمند کمک می کند.» وی افزود که استفاده از ارز دیجیتال باید با مقررات بانک مرکزی مطابقت داشته باشد و تدابیری برای جلوگیری از پولشویی در نظر گرفته شود.

این مقام به آمار سه ساله مربوط به ژاپنی ها که دارای 11٪ نرخ مالکیت رمزارز هستند اشاره می کند، با این حال ارقام اخیر 2020 از «استاتیستا» نشان می دهد که این رقم به 4٪ نزدیک است.

آقای یوتاساک حتی عنوان کرد که ایلان ماسک ممکن است بخواهد با شرکت خود که اخیراً سرمایه گذاری عظیمی در بیت کوین انجام داده است، از این پادشاهی دیدن کند.

«حتی ایلان ماسک، بنیانگذار تسلا و یک تأثیرگذار بر رمزارز، ممکن است علاقه مند به بازدید از تایلند باشد.»

اگرچه تایلند نسبتاً در معاملات ارز دیجیتال آزاد بوده و دارای تعداد زیادی صرافی مانند بیت کوب و آپ بیت که اخیراً افتتاح شده اند است، اما مکان های بسیار کمی در سراسر کشور وجود دارد که در واقع ارز های دیجیتال را به عنوان روش پرداخت بپذیرند.

قبل از جهان گیری کووید 19، وزارت گردشگری گزارش می داد که آمار ورود گردشگران نزدیک به 40 میلیون نفر در سال است. این تعداد سقوط کرده و این صنعت رو به رشد را یکباره نابود کرده است زیرا این کشور تا حد زیادی برای خارجی ها بسته مانده است. TAT تعداد ورود مسافران خارجی خود را فقط به 8 میلیون مورد تجدید نظر کرده است.

مطالب مرتبط:

اظهار نگرانی وزیر دارایی تایلند درباره رشد معاملات رمزارزها

همکاری ACI با بانک مرکزی تایلند برای ارتقای سامانه پرداخت آنی

تاسیس پلتفرم معامله دارایی دیجیتال توسط بورس تایلند بدون رمزارز

ناظران مالی تایلند از یک صرافی ارز دیجیتال محلی خواستار حل مشکلات شدند

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته