پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

پیشنهاد برای تبلیغ یک ارز دیجیتال به یک یوتیوبر معروف

سازنده مشهور محتوای ویدیویی در یوتیوب در ایمیلی به اشتراک گذاشته است که در آن به او پیشنهاد شده در ازای قبول پول، یک تبلیغ برای ارز دیجیتال ترون انجام دهد، این در حالیست که رئیس ترون این موضوع را انکار می کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، یوتیوبر مشهور «مارکس کیث براونلی» که در محافل حرفه ای به MKBHD معروف است ویدیویی را ضبط کرده است تا دوج کوین را برای بخشی از مخاطبان خود که هیچ چیز در مورد بلاک چین و رمزارز نمی دانند توضیح دهد.

او همچنین یک ایمیل کنجکاو کننده را به اشتراک گذاشته است که در آن به او پیشنهاد می شود در ازای قبول پاداش، تبلیغ سکه بومی ترون یعنی TRX را انجام دهد. جاستین سان مشارکت شرکت ترون را در این امر انکار می کند.

MKBHD دوج را توضیح می دهد و از پیشنهاد تبلیغات پولی TRX می گوید

یوتیوبر 27 ساله معروف، که ویدیو های متمرکز بر فناوری می سازد و همچنین پادکست «ویو فورم» را میزبانی می کند، این بار ویدیویی ساخته است تا به 13.6 میلیون دنبال کننده خود در مورد دوج کوین و به طور کلی رمزارز بگوید.

وی از بیت کوین به عنوان مشهورترین ارز دیجیتال، بلاک چین، آلت کوین ها و دوج به عنوان یکی از آنها یاد کرد، که به اساس شوخی های تصویری ساخته شده است و مورد علاقه مدیر عامل تسلا ایلان ماسک است و توسط توئیت های وی، بسیار تبلیغ شده است.

این ویدیو امروز بارگذاری شد و در حال حاضر 181،473 بازدید با بیش از 3500 نظر در زیر آن مشاهده شده است.

این ویدئو «دوج کوین ممکن است خیلی بد نباشد» نام دارد و ایلان ماسک مطمئناً از آن قدردانی خواهد کرد.

 


دوج کوین (Dogecoin) چیست ؟


پیشنهاد تبلیغ TRX توسط ایمیل، یک استراتژی سخت و ریاکارانه

براونلی گفت که جامعه دوج کوین تمام تلاش خود را برای تبلیغ این سکه در راه آگاهی مردم از آن و توضیح آن برای جامعه انجام می دهد.

او همچنین مثالی از وضعیت مخالف را بیان کرد. وی ایمیلی را در تلفن هوشمند خود نشان داد که در آن به او پیشنهاد شده بود که یک تبلیغ پولی برای ترون انجام دهد (تمام اسامی موجود در آن پنهان بود). از ترون در این ایمیل به عنوان «قاتل اتریوم» یاد می شود.

این پیشنهاد اصرار داشت که این توییت برای حمایت از ترون نباید شبیه تبلیغات دیگر باشد و از سلبریتی های دیگر مانند لیندزی لوهات و آماندا سرنی یاد کرده بود.

براونلی این انتخاب را بسیار عجیب دانست.

وی گفته است: «من نمی دانم که چه کسی از آنها مشاوره مالی می گیرد … اما بیخیال مهم نیست …»

به طور کلی، او این پیشنهاد برای تبلیغ ترون را به غیرصمیمانه توصیف کرد، برخلاف آنچه جامعه دوج به مردم در مورد سکه خود می گوید.

جاستین سان شایعات مربوط به درخواست از افراد مشهور برای تبلیغ ترون را تکذیب می کند

در سری توییت های اخیر، رئیس ترون جاستین سان اظهار داشت که شایعاتی مبنی بر پرداخت حقوق افراد مشهور شخص ثالث برای تبلیغ ترون وجود دارد.

وی تأکید می کند که بنیاد ترون هیچ ارتباطی با آن ندارد. سان افزود که اگر به افراد مشهور برای تبلیغ ترون پول پرداخت شود، بنیاد از آنها می خواهد این موضوع را فاش کنند، زیرا شفافیت برای ترون مهم است.

مطالب مرتبط:

یکی از نمایندگی های نیسان به جنون دوج کوین می پیوندد

مؤسس اصلی دوج کوین: رمزارز دوج کوین لایق این افزایش قیمت‌ها نیست

ایلان ماسک این بار باعث سقوط قیمت دوج کوین شد

ترون در کاربرد تتر از اتریوم سبقت گرفت

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال بریج اوراکل (BRG)

سیستم بریج اوراکل ادعا می کند که اولین فناوری اوراکل عمومی اختصاصی در شبکه ترون است. این پروژه در کوالالامپور مالزی مستقر است. عرضه در...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته