جمعه 10 فروردین 1403

پیش بینی اصلاح عمیق قیمت رمزارز ها توسط تریدر مشهور

در آخرین توییت خود، تریدر با تجربه و مشهور کالاها هشدار می دهد که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال یک روز اصلاح شدیدی را تجربه خواهند کرد. وی پیش تر سقوط ارزش بیت کوین در سال 2018 را پیش بینی کرده بود.

پیتر برنت
پیتر برنت

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، تریدر و تحلیلگر تکنیکال افسانه ای، پیتر برنت، اضافه می کند که ثروت و پس انداز زندگی بسیاری از دست خواهد رفت. به عقیده وی بزرگترین بازندگان آینده، افراد با درک ناکافی از رمزارز، و مشارکت کنندگان با اهرم (لوریج) بالا در بازار هستند.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


هشدار های قبلی برنت

اگر چه این گونه توییت های بیش از حد دراماتیک از جانب برنت بسیار مشهور هستند، او سابقه این چنین پیش بینی هایی را در گذشته نیز دارد.

به عنوان مثال، در ژانویه 2018 ، او متوجه شد که پیشرفت سهموی قبلی بیت کوین نقض شده است، که به منزله شروع یک بازار نزولی شدید بود.

با این حال برخی از هشدار های قیمتی برنت نیز اشتباه بود. وی پس از سقوط ناشی از پاندمی در مارس 2020 ، ادعا کرد که احتمال صفر شدن بیت کوین از رسیدن به 100000 دلار بیشتر است. با این وجود بیت کوین تقریباً 1200 درصد از زمان این توئیت برنت رشد داشته است.

کد خبر: 1400021316MGMCMF

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته