جمعه 10 فروردین 1403

ارسال مقدار انبوه دیگری XRP به بنیانگذار آن

غول فناوری مالی «ریپل» مبلغ عظیم دیگری XRP را به بنیانگذار خود متصل کرده است و بایننس بیش از 41 میلیون توکن XRP را برای مدیر عامل سابق کریس لارسن ارسال کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، ربات ردیابی ارز دیجیتال «ویل الرت» اعلام کرده که چند ساعت قبل، جد مک کلب، یکی از بنیانگذاران و اولین مدیر ارشد فناوری شرکت ریپل، بار دیگر مقدار زیادی توکن XRP از این شرکت دریافت کرده است.

این شرکت مقدار چشمگیر دیگری توکن XRP، به تعداد 627974493 سکه (معادل با 277683138 ارز فیات دلار آمریکا) به وی ارسال کرده است.

در همین حال، مقادیر انبوه دیگری XRP با مشارکت کریس لارسن و صرافی های بزرگ ارز دیجیتال «بایننس» و «بیت استمپ» منتقل شده است.


ریپل چیست؟


جد مک کلب 277.7 میلیون دلار XRP دریافت کرد

بر اساس ویل الرت، ریپل 627974493 XRP را به مردی که بدون او این شرکت تاسیس نمی شد، یعنی جد مک کلب، منتقل کرده است.

وی از زمان ترک ریپل یک سال پس از تأسیس، در سال 2013، مقادیر انبوه سالم XRP را دریافت کرده و شرکت رقیب یعنی استلار را تأسیس کرده است، که همچنین پرداخت های فرا مرزی از طریق موسسات مالی را هدف قرار می دهد.

او این مقادیر را به عنوان بخشی از توافق نامه تسویه حساب که با ریپل امضا کرده است، دریافت کرده است. برای جلوگیری از دامپ چندین میلیارد توکن در بازار، او این توکن ها را به صورت توده ای دریافت می کند و به موجب توافق نامه مجبور به فروش در مقادیر کوچک نیز شده است.

بر اساس پلتفرم XRPscan، مک کلب امروز 13،169،006 XRP را از آدرس کیف پول tacostand خود برای فروش آزاد کرد.

مانده فعلی کیف پول 645،305،649.04558 XRP است.

همانطور که چهار روز پیش توسط یو تودی گزارش شد، طی آن هفته، مک کلب 135.8 میلیون سکه XRP فروخته بود.

بایننس و بیت استمپ 191 میلیون XRP را انتقال می دهند

داده های منتشر شده توسط ویل الرت همچنین می گوید که صرافی رمزارز با بیشترین حجم معاملات، بایننس، 41 میلیون XRP را برای مدیرعامل سابق ریپل و بنیانگذار دوم آن کریس لارسن ارسال کرده است.

هیچ نظری از ویل الرت درباره آن تراکنش وجود ندارد. با این حال، در گذشته ریپل برای پشتیبانی از نقدینگی XRP هر از چند گاه مقادیر زیادی XRP را به بایننس(و همچنین صرافی های دیگر) فروخته است.

بایننس بعضی اوقات XRP را دوباره به ریپل می فرستد، که گفته می شود سکه های «مازاد» است.

در این بین، یک صرافی بزرگ جهانی دیگر، بیت استمپ و پلتفرم ریپل مستقر در اروپا ODL، مقدار خیره کننده 150 میلیون XRP را بین کیف پول های خود منتقل کرده اند.

ریپل 500 میلیون XRP را قفل می کند

غول فناوری مالی یک میلیارد سکه XRP از روز اول هر ماه یک میلیارد توکن آزاد می کند تا به شرکای خود یعنی صرافی ها و غیره بفروشد. در این میان حدود 200 میلیون XRP پس از آن معمولاً در محاصره قفل می شود.

این بار، این شرکت نیمی از مبلغ آزاد شده یعنی 500 میلیون سکه را قفل کرده است.

در زمان نوشتن این مقاله ، بر اساس اطلاعات کوین مارکت کپ، XRPدر رتبه هفتم قرار دارد و در حال معامله با 0.4428 دلار است.

کد خبر: 1399121209MGMCMF

مطالب مرتبط:

دلیل کاهش قیمت ریپل

ریپل به دنبال استفاده از XRP در ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

ثبت نمایندگی ریپل در وایومینگ، عامل رشد مقطعی قیمت XRP شد

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته