جمعه 31 فروردین 1403

ثبت نمایندگی ریپل در وایومینگ، عامل رشد مقطعی قیمت XRP شد

وایومینگ به عنوان یک ایالت دوست با رمزارز برای یک نمایندگی ریپل مجوز ثبت صادر کرده است و همین موضوع قیمت XRP را در لحظاتی افزایش داد.

به گزارش سکه نیوز، شرکت پرداخت مبتنی بر بلاک چین «ریپل لبز» اکنون یک نمایندگی در ایالت وایومینگ ثبت کرده است.

پایگاه خبری کوین تلگراف اعلام کرده است که «طبق اسناد مقامات ایالتی، پس از تشکیل پرونده اولیه، وضعیت ریپل به عنوان یک تجارت محلی در فوریه 2020 فعال ذکر شده است و به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود در ایالت وایومینگ، نمایندگی ثبت شده ریپل در شهر «شاین» مستقر خواهد شد.»

کیتلین لانگ در توییتر گفت: «شرکت های رمزارز بیشتری متوجه شده اند که وایومینگ اقامتگاه بهتری نسبت به دلاور است.»

لانگ مدیر عامل بانک دیجیتال Avanti Bank & Trust است و با کمیته منتخب قانونگذاران ایالتی در بلاک چین، فناوری مالی و نوآوری دیجیتال در ارتباط است. وی گفت: به دلیل نداشتن مالیات شرکتی و معافیت ارز های دیجیتال از مالیات بر دارایی و فروش، شرکت های رمزارز مانند ریپل باید تصمیم بگیرند که دوباره به وایومینگ نقل مکان کنند.


ریپل چیست؟


علاوه بر این، حضور سناتور آمریکایی سینتیا لومیس نیز اهمیت دارد. سناتور وایومینگ یکی از اولین کسانی است که گفت دارایی های دیجیتال بخشی اساسی از دستور کار قانونگذاری وی خواهد بود. در واکنش به اخبار ریپل، مدیر سیاست ایالتی لومیس گفت بسیاری از مردم حداکثر تقاضا را از وایومینگ دارند.

به نظر نمی رسد که ریپل دفتر مرکزی خود را به این ایالت دوست رمزارز منتقل کند زیرا دفتر اصلی آن هنوز سانفرانسیسکو ذکر شده است. با این حال، بنیانگذار کریس لارسن و مدیر عامل براد گارلینگ هاوس گفته اند که آنها از عدم وضوح نظارتی در رمزارز و بلاک چین در ایالات متحده ناراضی هستند.

وایومینگ در حال تبدیل شدن به یکی از جذاب ترین ایالات ها برای شرکت های رمزارز و بلاک چین است. سال گذشته، هیئت بانکی ایالت وایومینگ یک مجوز برای مبادله ارز دیجیتال به «کراکن» اعطا کرد تا به عنوان یک بانک دوستانه با رمزارز فعالیت کند و به «آوانتی» چراغ سبز دریافت و نگهداری رمزارز را به روشی مشابه داد. در پی خرید 1.5 میلیارد دلاری بیت کوین توسط تسلا در اوایل ماه جاری، سناتور لومیس از مدیر عامل شرکت ایلان ماسک دعوت کرد که به فکر انتقال مجدد به این ایالت باشد.

این در حالی است که ریپل در ماه های گذشته با موضوع شکایت SEC دست و پنجه نرم کرده است و همین موضوع توکن XRP را با افت قیمت همراه کرده بود.

در این بین خبر نقل مکان شرکت ریپل به وایومینگ موجب شد که بار دیگر قیمت توکن XRP با رشد همراه شود.

 

از این رو در لحظاتی نیز شاهد آن بودیم که قیمت ریپل به بالای 0.62 دلار نیز رسید اما این افزایش قیمت دوام نداشت و اندکی بعد بار دیگر شاهد افت قیمت آن بودیم.

کارشناسان بر این باورند که اگر ریپل نتواند از مواضع خود در دادگاه دفاع کند، قیمت توکن XRP به حدود 14 سنت خواهد رسید که این موضوع می تواند ریسک سرمایه گذاری در این توکن را به شدت افزایش دهد. این در شرایطی است که با وجود برنامه های توسعه ای ریپل در خصوص خدمات دهی به بانک ها، اگر این شرکت بتواند به صورت موفق از دادگاه خارج شود، ممکن است قیمت توکن XRP به میزان قابل توجهی رشد کند.

مطالب مرتبط:

ریپل به دنبال استفاده از XRP در ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

رئیس پیشین SEC شکایت از ریپل را اشتباه دانست

SEC: مدیران ریپل بازار XRP را دستکاری می‌کنند

دلیل کاهش قیمت ریپل

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته