جمعه 31 فروردین 1403

افزایش قابل توجه استفاده از بلاک چین در اسپانیا

مطالعه اخیر توسط شرکت مشاوره تجاری IDC Spain نشان داد که مشاغل بیش از هر زمان دیگری در این کشور از بلاک چین استفاده می کنند. استفاده از فن آوری های غیرمتمرکز در اسپانیا در حال رشد است و ما نه فقط در مورد ارزهای دیجیتال، بلکه به طور کل در مورد بلاک چین، به ویژه برای اهداف سازمانی صحبت می کنیم.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتو پوتیتو، از شهرداری ها و دانشگاه های دولتی گرفته تا شرکت ها و صنایع، مشاغل بیشتر و بیشتری به یک روش یا روش دیگر از بلاک چین استفاده می کنند و باعث افزایش تنوع و فعالیت در این اکوسیستم می شوند.


بلاک چین چیست


طبق گزارشی از طرف شرکت مشاوره تجاری IDC Spain ، حدود 46 درصد از شرکتهای بزرگ اسپانیا طرفدار استفاده از فناوری های بلاک چین و رمزارز برای افزایش امنیت خود هستند.

استفاده از فناوری های بلاک چین در اسپانیا در حال رشد است

این گزارش، با عنوان «وضعیت فناوری های بلاک چین و رمزارز در اسپانیا» توسط IDC و با مشارکت شرکت فناوری REALSEC منتشر شده است. این مقاله چگونگی تکامل فناوری های بلاک چین در شرکت های اسپانیایی را ارزیابی می کند و ارقام بلند پروازانه تری را نسبت به آنچه در اولین نسخه انتشار آن ثبت شده بود، نشان می دهد.

در این گزارش همچنین عنوان شده است که از هر 4 شرکت در اسپانیا، 1 شرکت در معرض فناوری های بلاک چین قرار دارد، با این حال 11 درصد از بخش های تجاری به طور فعال از بلاک چین استفاده می کنند، و یک رشد قابل توجه را در مقایسه با فقط 1 درصد که یک و نیم سال پیش ثبت شده بود نشان می دهد.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که انتظار می رود 17 درصد از شرکتهای لجستیک با یک شرکت بلاک چین رابطه داشته باشند و یا خدمات اینترنت اشیا را ارائه دهند.

خسوس رودریگز، مدیر عامل Realsec ، در مصاحبه ای که در وب سایت رسمی شرکت خود منتشر شده است، گفت که اگرچه استفاده از راه حل های بلاک چین در اسپانیا استقبال فزاینده ای کسب کرده است، اما هنوز هم لازم است که روی کارآیی آن کار کنیم و آن را به عنوان یک رقابت عادلانه در برابر سایر راه حل های متمرکز و سنتی تر نشان دهیم.

وی افزود:
«اقتصاد جدید اتخاذ مدل های جدید تجاری مبتنی بر نوآوری دیجیتال را می پذیرد. در این زمینه، در سال 2020، بلاک چین به عنوان یک فناوری کارآمد که به کاهش هزینه ها و خطرات کمک می کند و به عنوان یکی از اصلی ترین استراتژی های فناوری که می خواهد تعداد زیادی از شرکت ها را در آن شریک کند، درک شده است.

بلاک چین خوب، رمزارز بد

اسپانیا عاشق فناوری بلاک چین است. در حقیقت، دولت خودش در حال ترویج یک مدل رگولاتوری جعبه شنی است که می تواند به تقویت مشاغل بلاک چین در چندین زمینه منجر شود، و بانک مرکزی اسپانیا گفت که تحقیقات در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) خود را در اولویت قرار داده است.

با این حال، دولت چندان با فلسفه ارزهای دیجیتال دوستانه رفتار نمی کند و حتی با در نظر گرفتن استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی تریدر های ارزهای دیجیتال سخت تلاش کرده است تا بتواند از این تریدر ها مالیات بگیرد.

همچنین، دولت برای اصلاح چارچوب قانونی خود برای تنظیم بهتر ارزهای دیجیتال آزاد است.

اخیراً اداره مالیات اسپانیا بیش از 15000 نامه به معامله گران و دارندگان رمزارز مختلفی که در این کشور ثبت شده اند ارسال کرده و آنها را به پرداخت مالیات یادآوری می کند. پیش از این، مقامات از صرافی های محلی و ارائه دهندگان خدمات مالی خواسته بودند تا اطلاعات مربوط به چگونگی مبادله ارز های دیجیتال توسط مشتریان را منتشر کنند.

به نظر می رسد اسپانیا کشور دیگری با ذهنیت «بلاک چین نه بیت کوین» است.

کد خبر: 1400012106MGMMMF

مطالب مرتبط:

رفع شکاف بین اپلیکیشن های غیرمتمرکز و مشاغل با فناوری بلاک چین

استکینگ رمزارز | تمام آنچه که باید درمورد سپرده گذاری رمزارز بدانید!

بر خلاف وب اولیه، بلاک چین به حمایت دولتی نیاز ندارد

ضرورت توجه بزرگان دیتا به فناوری بلاک چین

محتوای غیرقانونی و بلاک چین

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته