پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

انتقال 1.2 میلیارد دلار بیت کوین از بایننس توسط یک نهنگ

نمودار گلس نود که اخیرا به اشتراک گذاشته شده نشان می دهد که 1.2 میلیارد دلار بیت کوین فقط در طی ده دقیقه پس از شروع سقوط بیت کوین به سطح 51000 دلار در روز یکشنبه، از صرافی بایننس برداشت شده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، نمودار ارائه شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل محبوب گلس نود نشان می دهد که 20952 بیت کوین از صرافی بایننس در روز یکشنبه 18 آوریل منتقل شده است، تنها 10 دقیقه پس از سقوط قیمت این ارز دیجیتال.


بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید


این یک افت تقریبا 20 درصدی بود و از 60،000 دلار به سطح 51،000 دلار در کمتر از یک ساعت رسید.

نمودار گلس نود

1.2 میلیارد دلار بیت کوین از بایننس برداشت شده است

مدیر ارشد اطلاعات در مسکوفسکی کپیتال، نمودار فوق الذکر را در مورد افت گسترده بیت کوین ناشی از یک توییت تایید نشده که در روز یکشنبه پست شد به اشتراک گذاشته است.

در این توییت ادعا شده بود که خزانه داری ایالات متحده قصد دارد چندین موسسه مالی را به اتهام پولشویی با استفاده از ارزهای دیجیتال تعقیب کند. در عرض یک ساعت پس از انتشار این توییت، بیت کوین یک کندل قرمز عظیم را رسم کرد و آلت کوین ها حتی شرایط وخیم تری را تجربه کردند.

به طور کلی، این توییت 288 میلیارد دلار از ارزش بازار ارزهای دیجیتال را پاک کرد.

لکس مسکوفسکی، که نمودار را به اشتراک گذاشته بود، از بایننس نظر رسمی خواست، اما هیچ نماینده ای از این صرافی به این درخواست پاسخ نداد.

در بخش نظرات این توییت، کاربران تصور کردند که فقط یک نفر این مقدار خیره کننده بیت کوین را در زمان سقوط قیمت ها خریداری کرده است.

9،000 بیت کوین قبل و 20،700 بیت کوین پس از سقوط

ویلی وو معامله گر رمزارز نیز در مورد افت روز یکشنبه بیت کوین اظهار نظر کرد. به عقیده وی این سقوط به دلیل کاهش عمده نرخ هش بیت کوین در چین رخ داده است که بزرگترین از سال 2017 بوده است.

وی همچنین در توییتر خود نوشت که طبق نمودار گلس نود، 9000 بیت کوین قبل از وقوع سقوط به بایننس منتقل شده بود و سپس، 20700 بیت کوین پس از سقوط قیمت در طی یک ساعت تقریبا به ارزش 10 هزار دلار، برداشت شد. وی فرض کرد که هر دو انتقال ممکن است توسط یک نهنگ انجام شده باشد.

نمودار گلس نود

کد خبر: 1400013104MGMMMF

مطالب مرتبط:

بیت کوین بزرگترین کلاهبرداری تاریخ است؟

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

سناتور آمریکایی: بیت کوین پایان بدی خواهد داشت

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته