شنبه 1 اردیبهشت 1403

سهام اپل، مایکروسافت و مایکرواستراتژی در بایننس فهرست می شود

صرافی رمزارزی بایننس این هفته سهام شرکت های اپل، مایکروسافت و مایکرواستراتژی را به صورت توکن فهرست کرده و امکان خرید و فروش آن را فراهم می کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتواسلیت، صرافی رمزارزی بایننس (Binance) روز دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد که قصد دارد طی این هفته به تدریج سهام غول های فناوری اپل (AAPL)، مایکروسافت (MSFT) و مایکرواستراتژی (MSTR) را در پلتفرم معاملات خود به صورت توکن فهرست کند.

توکن های سهام مانند استیبل کوین ها مبتنی بر دارایی های زمینه ای هستند که در مورد این توکن ها این دارایی سهام این سه شرکت است و قیمت این سهام را منعکس می کنند. طبق اطلاعیه بایننس، هر توکنِ سهام فهرست شده نماینده یک سهم عادی از شرکت مربوطه است.

در همین حال، توکن های سهام کاملا با سهام واقعی شرکت های مربوطه پشتیبانی خواهد شد که نزد شرکت تامین کننده خدمات مالی آلمانی «CM-Equity AG» قرار دارد. به این ترتیب، دارندگان توکن های سهام به صورت کامل واجد شرایط دریافت سود مربوط به سهام اصلی خواهند بود.

عرضه تدریجی

هر سه توکن سهام به صورت جفت های معاملاتی با استیبل کوین دلاری بایننس (BUSD) فهرست می شوند.

مایکرواستراتژی (MSTR/BUSD) اولین شرکتی است که توکن سهام آن در 6:30 عصر روز دوشنبه (به وقت گرینویچ) فهرست شد.

توکن سهام اپل (AAPL/BUSD) روز چهارشنبه و توکن سهام مایکروسافت (MSFT/BUSD) روز جمعه در همان ساعت فهرست خواهند شد. معاملات توکن های جدید سهام در ساعات کاری سنتی بورس قابل انجام است.

به گفته بایننس، خرید و فروش توکن های سهام برای ساکنان سرزمین اصلی چین، ترکیه، آمریکا و سایر حوزه های قضایی که براساس مقررات شرکت CM-E مشمول محدودیت هستند، قابل دسترس نیست.

همچنین، معامله گرانی که علاقه مند به خرید و فروش این توکن های سهام هستند، ابتدا باید کلیه شرایط احراز هویت KYC و همچنین دیگر شرایط مربوطه را احراز کنند.

تلاقی سهام و رمزارز

به تازگی بازار سهام سنتی در حال ادغام با اکوسیستم های متمرکز بر رمزارزها است. برای نمونه، اخیرا سینتتیکس (Synthetix)، پلتفرم دیفای مستقر در اتریوم، مجموعه ای از سهام ترکیبی را راه اندازی کرده است که شامل سهام ترکیبی اپل (sAAPL)، آمازون (sAMZN)، نتفلیکس (sNFLX)، فیسبوک (sFB) و گوگل (sGOOG) است که در مجموع با عنوان «FAANG» شناخته می شود.

در همین حال، پلتفرم های مالی سنتی نیز در حال نزدیک شدن به صنعت رمزارز هستند. به عنوان مثال، بورس اوراق بهادار نیویورک در اواسط ماه آوریل اعلام کرد که قصد دارد توکن های تعویض ناپذیر (NFT) برای سهام شرکت ها منتشر کند.

کد خبر: 1400020704AAMMMF

مطالب مرتبط:

هر آنچه باید از صرافی بایننس (Binance) بدانید+ آموزش کامل

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته