پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آیا دادگاه شکایت SEC علیه ریپل با هیأت منصفه برگزار می شود؟

یک حقوقدان که موضوع شکایت کمیسیون اوراق بهادار آمریکا (SEC) علیه ریپل را دنبال می کند، گفت که دادگاه این پرونده بدون تشریفات و بدون هیأت منصفه برگزار می شود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از امبکریپتو، جرمی هوگان (Jeremy Hogan) حقوقدان حوزه رمزارز گفت که شرکت ریپل استحقاق برگزاری دادگاه با هیأت منصفه را دارد، اما به احتمال زیاد این دادگاه بدون تشریفات و با حکم قاضی پایان پذیرد.

هوگان تأکید کرد که البته پرونده شکایت علیه برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse) مالک ریپل ممکن است شرایط متفاوت داشته باشد.

این وکیل حوزه رمزارز به اسناد منتشر شده از دادگاه مربوط به این پرونده استناد و تأکید کرد که زمانبندی جلسات ارائه شده در این اسناد، حاکی از یک محاکمه خلاصه و بدون هیأت منصفه است.

 


ریپل چیست؟


 

به گفته هوگان، در پرونده شکایت SEC علیه ریپل، قاضی رأساً تصمیم گیری خواهد کرد که توکن XRP اوراق بهادار است یا خیر.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اواخر سال گذشته میلادی شکایتی را علیه ریپل مطرح کرد و مدعی شد که XRP از نوع اوراق بهادار است و ریپل در زمان عرضه اولیه آن بدون مجوز از این کمیسیون اقدام به فروش کرده است.

SEC در این پرونده جریمه 1.5 میلیارد دلاری برای ریپل در نظر گرفته است.

آخرین گزارش ها حاکی است که به رغم تغییر دولت در آمریکا و انتصاب رئیس جدید بر این کمیسیون، توافقی میان دو طرف برای حل و فصل موضوع صورت نگرفته است.

شرکت ریپل در آخرین اسنادی که به دادگاه ارائه داده، تلاش کرده است تا پای شرکت های رمزارزی دیگر را به این پرونده باز کند.

ریپل از دادگاه خواسته تا SEC همه اسناد مربوط به بنیاد اتریوم را ارائه دهد و مشخص کند که چطور به این نتیجه رسیده که اتر اوراق بهادار نیست، اما XRP هست.

مطالب مرتبط:

ریپل و SEC امیدی به توافق ندارند

امکان الزام ارائه ایمیل های بین ریپل و SEC به دادگاه

ریپل SEC را متهم به ایجاد اختلال در بازار کرد

دفاع ریپل از فروش XRP در مقابل اتهامات وارده توسط SEC

دلیل کاهش قیمت ریپل

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته