جمعه 7 اردیبهشت 1403

بیش از 21 میلیون آمریکایی رمزارز دارند

جمینی گزارش «وضعیت رمزارز» را برای سال 2021 منتشر کرده و خاطرنشان کرده است که بیش از 50 درصد از سرمایه گذاران «کنجکاو» را زنان تشکیل می دهند و تقریباً 14 درصد از جمعیت ایالات متحده ارز دیجیتال دارند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بی این کریپتو، صرافی مستقر در نیویورک، جمینی، گزارش وضعیت رمزارز را برای سال 2021 منتشر کرده است، و چندین شاخص از روند بازار در ایالات متحده ارائه داده است. در این نظرسنجی 3000 سرمایه گذار و مشتری شرکت کردند که بین ماه های اکتبر و نوامبر سال 2020 مورد سوال قرار گرفتند.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


در بخش مقدماتی، جمینی خاطرنشان می کند که ورود نهادها و شرکت هایی مانند پی پال و مایکرو استراتژی، رمزارز را روی رادار قرار داده است. این گزارش می گوید که فعالیت ها از سوی سرمایه گذاران بالقوه و طیف وسیعی از جمعیت قرار است افزایش یابد.

بیش از 21 میلیون آمریکایی رمزارز دارند

به طور گسترده، این بررسی مشخصات سرمایه گذاران فعلی و بالقوه، دارایی های محبوب، سطح دانش و باور به آن را بررسی کرد. جالب اینجاست که بیش از 50 درصد (63 درصد) از موارد گفته اند که می خواهند درباره ارزهای دیجیتال بیشتر بدانند.

با این حال، 53 درصد از این سرمایه گذاران کنجکاو رمزارز را زنان تشکیل دادند. میانگین سنی این گروه پیش تر 44 سال بود، اما میانگین سنی فعلی سرمایه گذاران 38 سال است. این جمعیت شناسی منحصر به فرد همان چیزی است که باعث می شود جمینی بگوید که چهره دارندگان رمزارز در حال تغییر است.

جای تعجب نیست که محبوب ترین گروه سنی در فضای رمزارز نسل هزاره (یا نسل ایگرگ، متولدین 1980 تا 2000، و در ایران متولدین اوایل دهه شصت تا اوایل دهه هشتاد) است و به میزان کمتری نیز متولدین نسل زد (متولدین اواسط دهه 90 تا 2010) وجود دارند. این نکته اشاره می کند که 14 درصد از جمعیت ایالات متحده دارای ارزهای دیجیتال هستند که مقدار زیادی است. این سطح از رشد نشان می دهد که رمزارز در آستانه انتقال به جریان اصلی قرار دارد.

در میان گروه های قومی، رمزارز در میان «سفید پوستان» بیشترین محبوبیت را داشت. با این حال، «اسپانیایی تبارها» و «آمریکایی های آسیایی آمریکایی یا جزیره نشینان اقیانوس آرام» هر کدام با کمتر از 15 درصد در پشت سر هستند. این نیز نشان دهنده ماهیت در حال تغییر در دموگرافی است.

بیش از 21 میلیون آمریکایی رمزارز دارند

بیت کوین همچنان شناخته شده ترین دارایی است

بیش از 21 میلیون آمریکایی رمزارز دارند

در مورد آگاهی دارایی های رمزارز توسط سرمایه گذاران و علاقه مندان به بازار، واریانس وجود دارد. 95 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اظهار داشتند که از بیت کوین اطلاع دارند اما تنها 38 درصد از اتریوم آگاهی داشتند. بیت کوین کش 24 درصد و لایت کوین 16 درصد بعد از آنها قرار دارند.

جمینی پس از اشاره به میانگین آگاهی ​​بزرگسالان ایالات متحده، اظهار داشت كه آموزش برای تبدیل کنجکاوان رمزارز به دارندگان واقعی رمزارز مهم است. 60 درصد از افراد کنجکاو گفتند که آنها در مورد رمزارز آگاهی کافی ندارند.

بیشتر محبوبیت بیت کوین از این واقعیت ناشی می شود که تبدیل به کلمه هدف برای کل ارزهای دیجیتال است. قدیمی ترین ارز دیجیتال در سالهای پس از تاسیس خود برای خود شهرتی پیدا کرده و اکنون تنها توجه گسترده فروشندگان خرد را به خود جلب کرده است.

برخلاف بازار صعودی 2017 ، روند صعودی فعلی از حمایت موسسات و شرکت های بزرگ برخوردار است. این امر باعث مشروعیت بیشتر رمزارز ها شده است و سرمایه گذاران خرد اطمینان بیشتری نسبت به آن پیدا کرده اند.

کد خبر: 1400020215MGMMMH

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته